Квінслендський рад кажуть, що вони не власний аеропорт Адані незважаючи на виплату $34м


Опубликованно 25.03.2018 04:22

Квінслендський рад кажуть, що вони не власний аеропорт Адані незважаючи на виплату $34м

Група Адані Квінслендський рад кажуть, що вони не власний аеропорт Адані незважаючи на виплату $34м

Поради відмовитися від колишніх заяв і кажуть, що вони не володіють сайті або що-небудь сказати, як об'єкт побудований Майкл Макгоуен @mmcgowan569 Срд 17 січня 2018 17.03 МСК Останнє редагування Середа 17 січня 2018 17.05 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Протестуючі проти шахті Адані в Брісбені. Таунсвілл і поради Рокхемптон буде витрачати .5м і .5м відповідно на аеропорту на шахті. Фотографії: Бредлі Канаріс/ЕПК

Два Квінсленда рад, які всі разом склали $34 млн в аеропорту, що обслуговує шахти Адані йшли врозріз з попередніми заявами, і тепер кажуть, що вони не володіють сайті або що-небудь сказати як побудований об'єкт.

Таунсвілл і поради Рокхемптон в жовтні заявив, що вони будуть витрачати 18.5 $M $15,5 м відповідно аеропорту на сотні кілометрів на шахті Кармайкл, як частина угоди фінансування з Адані.

В той час, чиновники з Ради Таунсвілл публічно заявив про $34м повинен був "побудувати власний аеропорт". Адані утили $2млрд інтернет на аутсорсинг операції Кармайкл шахті Детальніше

Але після того, як сторожовий корупції в Квінсленді, згаданої заяви про протиправні дії у відділ місцевого самоврядування, держави, рад визнали, що якби моя пішла попереду них не було власного аеропорту.

Угода з Адані, рад заявив в жовтні, додало б мільйони доларів і тисячі робочих місць в обох країнах, роблячи обох містах "ФІФО концентратори" (літати, літати) на шахті.

Квінсленда злочинності і корупції комісія передала справу до відділу фінансування місцевого уряду через "нібито корупційні діяння", що стосуються тендеру на будівництво аеропорту.

Заява – запит по скарзі в Таунсвілл бізнесмен Філіп Бетті – це те, що будівельні компанії Вагнера був нагороджений тендер на розробку злітно-посадкову смугу без участі Ради.

Вагнера – загальнодоступна Тувумба-фірма, – зробив заяву австралійської фондової біржі на цьому тижні, заявивши, що після "конкурсу" переговори "потенційного майбутнього будівництва аеропорту безпосередньо з Адані.

Але публічно доступних раніше виграли тендери на шахти не входить будівництво аеропорту та Адані відмовився відповідати на питання Зберігача Австралії.

Скарги залежить від того, наскільки Таунсвілл і поради Рокхемптон власного аеропорту або фінансування його будівництва на Адані.

КТС спочатку відхилив скаргу Бетті на підставі рекомендацій департаменту місцевого самоврядування, що ради не володіють аеропорту і як такі не несуть відповідальності за тендер.

Але він вирішив передати його після Бутті вказав на випадки, коли посадові особи Ради було запропоновано інше. У жовтні мер міста Таунсвілл, Дженні Хілл, як повідомляється, повідомив ABC, двох рад буде власний аеропорт та за моє життя.

“Радники вчора схвалили інвестиції в розмірі до 15,5 млн. дол. США протягом двох фінансових років в спільне підприємство з міста Рокхемптон Ради, щоб побудувати власний аеропорт в басейні Галілеї," вона був процитований. "Тепер цей аеропорт буде не тільки для цього проекту, але і для всіх проектів, які не судилося відкрити у Галилеї." Високий суд Делі приймає позов на Адані звинувачення в шахрайстві групі Детальніше

Інші за порадою Таунсвілл також вважав 18.5 $M був на купівлю аеропорту.

Павло Яків був єдиний радник Таунсвілл проти інтернет-аеропорту з Адані, тому що він не вважає, що є достатній прибуток на інвестиції, але він каже, що вважає рада укладає загальний інтернет власності з Рокхемптон.

"Як генеральний директор і мер сказав, що у нас буде власний аеропорт, гроші були б у півтора-володіння Інтернет з Рокхемптон", - сказав він. “Але зараз чим більше я читаю, це дивно навіть для мене в якості радника. Є змішані повідомлення від обох сторін".

У насправді, поради як зараз кажуть, аеропорт не належить і буде належати Адані.

Прес-секретар Ради Таунсвілл Guardian розповів, що як землю, так і аеропорт буде належати Адані і двох рад буде працювати "за життя шахти за ексклюзивною довгострокової оренди".

"Рада не має нічого спільного з процесом закупівель, тобто повністю договірне справа між Вагнерівським і Адані", сказав співрозмовник агентства.

Аналогічним чином, рада Рокхемптон розповів Guardian, це було в 30-річну оренду, і що "будь-які питання, що стосуються володіння або будівництво аеропорту повинно бути спрямоване на Адані".

Але якщо не володіти аеропорту означає, що поради уникнути неприємностей з КТС на тендер Вагнера, це слабка втіха для розуму.

"Це в основному означає, що ми платимо за те, що ми не володіємо $18.5 м", - сказав він. “Ми платимо Вагнерівським від імені Адані, коли у нас немає договору з Вагнерівським. Це дійсно лажа".

Угода між двома радами та Адані залишається прихованою, так і інші питання про умови угоди залишаються прихованими.

Наприклад, запропоновано згідно з угодою Адані міг ще літати робочих і з інших аеропортів, таких як Брісбен, Таунсвілл прес-секретар Ради сказав, що "умови в місці, щоб переконатися, що ФІФО робочих місць і посад в Адані штаб-квартирою, йдіть до людей, що живуть в Таунсвілл".

"Існують також засоби захисту, щоб забезпечити рада не витрачати гроші на злітно-посадковій смузі, якщо шахта не йде вперед", - сказав співрозмовник агентства.


banner14

Категория: Красота