Перший в світі електричний контейнерних барж, щоб цього літа вирушити з європейських портів


Опубликованно 24.03.2018 02:30

Перший в світі електричний контейнерних барж, щоб цього літа вирушити з європейських портів

Подорожі та транспорт Перший в світі електричний контейнерних барж, щоб цього літа вирушити з європейських портів

Охрестили 'Тесла з каналів, безэкипажных судів буде працювати на голландських і бельгійських водних шляхів, значно знизити дизельних автомобілів і викиди Даніель Boffey в Брюсселі Середа 24 січня 2018 11.56 МСК Останнє редагування Середа 24 січня 2018 11.57 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Голландський виробник, порт, лайнер, розробив перший викидів в світі баржі. Фотографія: надано Лоадстар

Перший в світі повністю електричний, без шкідливих викидів і потенційно crewless контейнерних барж роботи з портів Антверпен, Амстердам, Роттердам і від цього літа.

Посудини, призначені для монтажу під мости, так як вони перевозять вантажі по внутрішнім водним шляхам Бельгії і Нідерландів, як очікується, значно скоротити використання дизельного вантажівки для перевезення вантажів.

Назва "Тесла канали", їх електродвигунів буде залежати від 20-футових батареї, заряджені на березі зневуглецьованого енергозбуткова компанія "Енеко-тур".

Баржі призначені для роботи без будь-якого екіпаж, хоча ці судна будуть укомплектовані у свій перший період роботи в якості нової інфраструктури зводиться навколо деяких з найбільш жвавих водних шляхів в Європі.

У серпні, п'ять барж - 52 метрів в довжину і 6,7 м у ширину, і здатний перевозити 24 20-футові контейнери вагою до 425 тонн - будуть введені в експлуатацію. Вони будуть встановлені блок живлення дає їм 15 годин. Так як немає необхідності в традиційному машинному відділенні катера до 8% додаткового простору, у відповідності з їх голландського виробника, лайнер порт.

Близько 23000 вантажівки, в основному працює на дизельному паливі, повинні бути віддалені від доріг і як результат.

У більш пізні терміни, шість великих 110м-довго барж, що перевозять 270 контейнерів, буде працювати на чотирьох боксах акумулятор, здатний забезпечити 35 годин автономного водіння. Тільки їхнє використання може призвести до скорочення близько 18000 тонн в рік СО2, він стверджував.

Згідно з останніми статистичними даними від Євростату, 74.9% вантажоперевезень в ЄС, що перевозяться автомобільним транспортом, у порівнянні з 18,4% по залізниці, і на 6,7% по внутрішнім водним шляхам, хоча використання водних маршрутів зростає.

Баржі розробляються в Нідерландах з 7 млн. євро субсидій від ЄС і додаткових коштів з відповідних портів. Порт лайнер вважає, що вона може виробляти близько 500 барж в рік, щоб зробити революцію в індустрії вантажоперевезень, хоча електромотори і батареї також може бути використаний в старих човнах.

Генеральний директор компанії, тон Ван Meegen, сказав судноплавної галузі торгівля журналі Лоадстар, що баржі будуть першими в світі, щоб плисти на вуглецево-нейтральним батареї і тільки низькими мостами в країнах з низьким рівнем не можуть бути завантажені більше товарів.


banner14

Категория: Красота