Порт коментує голова Ньюкасла на вугілля в основному являють собою заклик про допомогу | Майкл Макгоуен


Опубликованно 20.03.2018 06:37

Порт коментує голова Ньюкасла на вугілля в основному являють собою заклик про допомогу | Майкл Макгоуен

Він був названий "сейсмічний зсув" у відході від вугільних інвестицій. Початок, по суті, "пост-вугілля регіональної економіки".

Але заява голова правління входить у Порт Ньюкасл, що за величиною експорту у світі вугільного терміналу повинна "терміново" диверсифікувати ближче, щоб покликати на допомогу, як декларація про наміри.

Рой зелений, новий голова правління порту Ньюкасл, зробив заголовки в понеділок, коли він сказав, що "в довгостроковій перспективі вугілля є небезпечним для порту" і знаменувала собою бажання перекласти на іншого експорту. Прогноз світового споживання вугілля на повільному Детальніше

Це гучна заява, тому що вугілля становить близько 90% з порт трафік Ньюкасла і досі масивний роботодавцем в широкій області мисливця нового Південного Уельсу, який його обслуговує.

Не дивно, вона була витлумачена як свідчення збирання перехід від вугільних інвестицій.

Дійсно, наб колишній головний економіст Роб Хендерсон заявив Гріна зауваження "вказують на тектонічний зсув у світовій електрогенерації та інвестицій" і Глен Klatovsky з оточення групи 350.org сказав він ознаменував початок "пост-вугілля регіональної економіки".

Але суть зауваження Гріна не в тому, що він хоче, щоб порт Ньюкасл диверсифікації, полягає в тому, що диверсифікація-це з рук Ньюкасла.

"Серед наших проблем," Грін сказав у своєму першому виступі в якості голови "буде забезпечувати рівні умови для розвитку життєздатної та конкурентоспроможної контейнерного терміналу."

Значимість цієї пропозиції, похований десь на півдорозі через його заявою, в основному забувають. Але це реальна точка на повідомлення Гріна і його цільова аудиторія-це не захисники навколишнього середовища, але прем'єр-міністр нового Південного Уельсу.

Історії Ньюкасла намагається відійти від залежності від вугілля, будівництво контейнерного терміналу довгий і складний, але суть така: у 2013 році, коли Новий Південний Уельс державної влади продали порт ботаніки і порт-Кембла, він включає положення в угоді, щоб захистити нового власника від конкуренції, змушуючи Ньюкасл виплатити компенсацію, якщо він перевищує певну кількість контейнерних перевезень.

Уряд неодноразово заперечував, що така угода існувала приказка "не було законодавчо шапка" на контейнерних перевезень до Ньюкасл Вісник роздобули документ, що доводить, в іншому випадку в 2016 році.

Тоді, швидше ніяково, він зізнався, що після того, як "крос-оплати" поріг в 30 000 контейнерів – плюс 6% річний ріст був досягнутий у Ньюкасл, оператору доведеться заплатити власникам порту Ботані близько $100 за контейнер, приблизно $1 млн для типового контейнеровоза в 5000 можливостей.

Угода робить його важко, якщо не неможливо, для Ньюкасла, щоб конкурувати з ботаніки. Це те, що зелений означає, коли він говорить про "рівних". Вікторія Затвердити шахті заблоковано судів за забруднення Сіднея питної води Детальніше

Нєо прем'єр, Гледіс Berejiklian, стверджував, коли вона була скарбничим, що угода має сенс, оскільки більшість контейнерних депозити в ботаніці були доставлені в 40км і що "великих вантажних операторів не хочете використовувати декілька портів, зупиняється, коли вони приносять свої товари в новому Південному Уельсі".

У слухання за оцінками минулого року вона заявила, що уряд вважає, що "особлива роль порту Ньюкасл в першу чергу для вугілля і інших сипучих товарів".

Але інші були менш захопленими. Голова австралійської конкуренції та захисту споживачів комісії рід Сімс, виступив з критикою продажу Ньюкасл-порт-в цілому із-за відсутності регулювання цін в інтернет.

"Ми отримали доступ до досить багато конфіденційної інформації, але справедливості заради треба сказати, що таких прикладів, які вплинули на деякі з наших недавніх заяв про приватизацію", - нібито Сімс сказав, що в минулому році.

І лідер опозиції nsw, Люк Фолі стверджує, що справжня мета уряду з кришкою, щоб "завищити ціну приватизації шляхом створення монополії в порту Ботані".

"І для цього їм доводилося штучно тримати Ньюкасл назад від власного контейнерного терміналу", - сказав Вартовий.

У будь-якому випадку, справа в тому, що коли порт Ньюкасл розмови про диверсифікацію, це не говорить про вибір.


banner14

Категория: Красота