Перша лондонська схема dockless Прокат велосипедів запускає


Опубликованно 10.03.2018 03:05

Перша лондонська схема dockless Прокат велосипедів запускає

Перший лондонський dockless Прокат велосипедів був запущений в середу вранці на першому етапі очікується, що це буде швидке впровадження машин Сінгапурська компанія Obike в містах по всій Великобританії.

Obike – не плутати з Mobike, який стартував у Манчестері місяць тому – доставили 400 велосипедів в лондонському районі Тауер-Хамлетс в середу, і має намір викотити ще тисячі по всьому місту до кінця місяця, у розмірі сотень на день.

Велосипеди можуть бути розташовані і розблокований за допомогою додатка для смартфона, а також зліва в пункт призначення користувача, а не док-станція, відкриття багатьох місцях без доступу до існуючих Лондон зістикована схема велопрокату.

У середу велосипеди були розкидані вздовж шосе 2 циклу, так що завантажили додаток, і заплатив ?49 депозиту, я пішов на уклін, щоб спробувати один. Я просканував QR-код велосипеда, який випустила блокування коліс за допомогою технології Смарт-Bluetooth.

Хоча це було як їзда на велосипеді на велотренажері з опором перестрів його один редуктор було в порядку в квартирі, і поки я не покваплюся – все – все було добре. Мені вдалося розігнатися до 19 км/ч дуже коротко, але в цілому я приходила в дуже статечний 12км/год Я пройшов по велопарковки і циклів Сантандер док-станціях по дорозі кілька кластерів із сірих і жовтих машин. Лаура Лейкер (@Lakerlikes) Так... обмін dockless велосипеді приїхав у Лондон #obike pic.twitter.com/GQfTZTIBf8 12 липня 2017 року,

Як і при інших схемах dockless поділяють на велосипеді, членів порушує або мотивовані кредити на хороше і погане поводження, наприклад, сказати Obike про пошкоджених велосипедів (хороших), щоб їзда відчайдушно і залишивши велосипеди в асоціальних місцях (напевно погано). В якості експерименту я замкнув велосипед подалі від інших на відкритій ділянці тротуару від станції метро, і додаток не запропонував жодних скарг, або пропозиції, щоб залишити його з іншим. Він просто сказав мені, щоб залишити її у громадському місці, де інші користувачі зможуть знайти його.

У Obike заяву було зроблено менш ніж через тиждень після того, як з'ясувалося циклів Сантандер, давні стикування на основі лондонського схемою, Прокат велосипедів, нарешті, поширюється на Брікстон в Південному Лондоні. В даний час існує велика велосипед-вільний отвір у внутрішньому південно-сході Лондона передмісті.

З 11000 циклів Сантандер доступний по всій столиці, додавання Obikes збільшить прокат громадського велосипеди майже на 50% на місяць, з сотнями нових мотоцикла додані кожен день протягом липня. Навпаки, потрібні роки для циклів Сантандер схема (раніше Барклайс велосипеди), щоб розвиватися. Я знаходжу циклів Сантандер легше їздити, ніж Obike я пробував.

Ці дві моделі цілком може виявитися хоча і конкуруючими,. Obike користувачам внести повертається депозит у розмірі ?49, після чого він стоїть 50р за 30 хвилин, в той час як цикли Сантандер коштувати ?2 за 24 години, при цьому перші 30 хвилин безкоштовно. Після цього він коштує $ 2 за 30 хвилин, і річний квиток коштує ?90.

Dockless велосипеди, звичайно, дешевше для рад в 2014 році "Тауер селищах вежа" заплатив 2 млн фунтів на розширення потім Barclays велосипеди із загальної вартості схеми близько ?40 мільйонів. У Obike схема, навпаки, обійшлася в Тауер-Хамлетс нічого.

Додайте до цього той факт половині лондонці не мають доступу до велосипед – то з міркувань економії, відсутність місця для зберігання, або крадіжка – і схема може зробити велосипед для щоденних поїздок варіант набагато більше людей у місті.

Залишається з'ясувати, за якою схемою буде вдаватися. У Манчестері, Mobike, здається, було добре отримано. Однак, є побоювання, що за велосипед можна залишити в будь-якому громадському місці вони будуть захаращувати тротуари і викликають утруднень.

Норман, Лондон піших і велосипедних комісара, бачить велосипед як позитивний, але говорить, що він буде тримати очі на проблему паркування, хоча б тому, що зниження асфальті безлад, щоб допомогти Лондонцям осіб з обмеженими фізичними обійти входить в число його пріоритетів.

Він каже: “Ми працюємо над тим, щоб поліпшити можливості для їзди на велосипеді через Лондон і завжди зацікавлені у вивченні нових інноваційних ідей. Схеми Dockless велосипед і нові технології мають потенціал, щоб зробити ваше катання ще більш доступним для ще більшої кількості людей, і я хотів би, щоб хто-небудь, використовуючи ці велосипеди мають великий досвід їзди на велосипеді в Лондоні".

Конфіденційність користувачів була виражена стурбованість з іншими подібними схемами, але Obike сказав Охоронець, він не буде продавати дані користувачів стороннім компаніям, та говорить він тільки відслідковує рух на велосипедах через вбудований GPS, а не користувачі.

Існує також питання безпеки і відповідальності: як і в інших dockless Прокат велосипедів схем, Obike: умови обслуговування, він говорить, що користувачі повинні перевірити велосипед в справному стані, перш ніж кататися, з урахуванням того, що не всі користувачі можуть мати механічну ноу-хау, щоб помітити помилки. Велосипеди мають міцну шин, усунення проколів, і компанія говорить, що вони вимагають "мінімального обслуговування".

У Obikes будуть введені в громадських транспортних вузлів, на головних вулицях і торгових центрах, додаткові місця в трубопроводі, за даними компанії.

Прес-секретар в інтерв'ю Guardian: “Obike має амбітні плани щодо запуску в містах по всій Великобританії. Ми постійно проводимо переговори з міськими радами, щоб створити кращий сервіс для задоволення потреб населення Великобританії. Амбітні плани, щоб доставити десяткам тисяч велосипедів по всій Великобританії, хочете революцію на "останній милі" транспорт і істотно знизити викиди вуглекислого газу у Великобританії."

Компанія, яка почала своє життя тільки в цьому році, стрімко зростає в усьому світі, почавши велосипеди в Азії, Австралії і Європі вже. Там зараз одні 5м Obikes в Китаї. Obike також представляє в цьому місяці свої велосипеди в Швейцарії.


banner14

Категория: Красота