Високий-візаві, низький конфлікт: Кампала отримує свою першу критичну масу велосипеді


Опубликованно 05.03.2018 11:57

Високий-візаві, низький конфлікт: Кампала отримує свою першу критичну масу велосипеді

Міст Велоспорт у місті Високий-візаві, низький конфлікт: Кампала отримує свою першу критичну масу велосипеді

Перша критична маса в Уганді не вистачає повітря протесту, які зазвичай знаходяться в Європі або США. Це може бути на краще в країні, де інакодумство частіше скасував з гумовими кулями і сльозогінним газом Містах підтримується Приблизно такого змісту Аліса Маккул в Кампалі Ср 7 2018 07.30 за Гринвічем лютого Останнє редагування Середа 7 лютого 2018 07.31 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Критична маса велосипедистів бере селфи, так як група очікує хрест Кампала дорозі. Фотографія: Аліса Маккул

"Ви знаєте, що відбувається тут сьогодні?" Я прошу Аннет, банан продавця я купую швидкого сніданку. Вона не хоче, тому я пояснюю, що люди збираються тут, щоб кататися разом на велосипедах. Ми стоїмо на вулиці Luwum в центрі Кампали, дивлячись на абсолютно чужій сцені. З звичайними море машин, маршрутки і боду криваве весілля (славетне лондонське таксі мотоцикла) відсутня, вся дорога видно і виглядає в 10 разів більш просторий, ніж зазвичай. Він був прикрашений барвистими картинами, у тому числі зелених алей цикл – і ми бачимо, люди, ходити, говорити і велосипедних прогулянок, а діти бігають навколо, граючи.

Це майданчик в центрі міста, де люди рідко зупиняються грати, там дуже багато роботи, щоб бути зроблено. "Я не знаю, як їздити на велосипеді, але я хотів би вчитися", - говорить Аннетт, як вона спостерігає за подіями, зітхаючи: "але як я можу дізнатися? Ти збираєшся мене вчити?"

Вулиця Luwum була очищена від автомобілів протягом трьох днів, щоб підвищити обізнаність про містобудівні плани. Фотографія: Аліса Маккул

Люди збираються на перший в історії критичної маси Уганди – щомісячне захід, де велосипедистів у містах по всьому світу повернути вулиці. Але це не вистачає повітря опір зазвичай в таких діях в Європі або США. Це може бути і краще. Інакомислення в Уганду є, як правило, скасовано поліції, які не соромляться застосовувати гумові кулі і сльозогінний газ: в останній раз це було у вересні, коли вибухнула протестами проти планів Йовері Мусевені, щоб зняти обмеження президентського віку. Прямі заходи по сприянню Велоспорт може здатися не варто ризику для багатьох Kampalans.

Ця критична маса була фактично включено ДАІ під керівництвом Кампала влади міста столиці (KCCA), який допоміг організувати захід, поряд з ООН-Хабітат та місцевих велосипедних організацій. Він був проведений в останній день перетвориться на тиждень, триденний подія розроблений, щоб надихнути людей, щоб переосмислити і повернути громадські місця, і показати місцевим жителям переваги, які місто планує зменшити затори на створення пішохідних зон та велодоріжок.

Велосипедистів чекають на відмашку від ГИБДД, щоб почати цикл. Фотографія: Аліса Маккул

Уганда є одним з найвищих в рейтингу країн для дорожньо-транспортний травматизм у світі, переживає смертність в результаті ДТП в розмірі 28,9 на 100 000 чоловік. У минулому році, столиці Уганди прийняв невтішне звання самого забрудненого міста в Африканський місто.

За словами Петра Kaujju, представник KCCA, на ділянці від вулиці Luwum в Намирембе дорога буде служити в якості пілота безмоторного транспорту зоні, з роботи на два мільярди шилінгів Уганди (?390,000) проекту має розпочатися вже в лютому. "І як показує практика, всі дороги були перебудовані в місті біля проїжджої частини, велосипедних доріжок і пішохідних доріжок, а також," додає Kaujju. Чи йде будівництво рушає швидко, інше питання: а є намальовані велодоріжки в декількох частинах міста, вони не є окремими смугами міст Guardian повідомила про далекому 2015 році, говорить містобудівник Аманда Ngabirano.

- Я навіть можу ходити і сидіти на середині вулиці, якщо я хочу' ... Джудіт Owigar, організатор заходу ООН-Хабітат. Фотографія: Аліса Маккул

Але як же критичної маси, пряма дія, що часто бачить велосипедистів в таких містах, як Лондон відправився різнокольорові димові шашки і застосовувати величезні перешкоди в особі розлючених автомобілістів, в кінцевому підсумку схвалений владою Уганди? "Ідея з'явилася у нас після аналогічного критичної маси, що відбулася в Найробі у веденні звичайних громадян", - пояснює Джудіт Owigar, організатор заходу ООН-Хабітат в Кенії. “Так в Кампалі я займався різними людьми, щоб привести його: Фабіо [перший Африканський велосипедів інформація організації, Велоспорт НВО], гірський центр Червоний Байк Уганди і Університет Макерере, яка діє програма прокату велосипедів. Тоді вони зв'язалися з товариством велосипедистів", - говорить Owigar, додавши, що вона сподівається, що велосипедистів в Уганді буде взяти на себе відповідальність за концепцію і організувати майбутні події.

Близько 10 години ранку велосипедисти вирушили (не до цього підходить велика собака з KCCA стрибає на велосипед на стійці для фотозвіту), по-перше, щоб забрати інших учасників з Кампали монумент незалежності, і потім в сад, Сіті Молл, перш ніж повернутися до Luwum вулиця. По відстані, це коротка поїздка – близько 2,5 км – але пагорби і спека не легко. Все-таки 100 з гаком учасників, здається, веселяться, сміються і роблять селфи (треба визнати не найкращий спосіб пропаганди безпечного-Велоспорт) поки жевріє протест просвічує, коли одна група почала скандувати "ми хочемо велосипедні доріжки", як вони їздять.

Представник KCCA має свою фотографію, зроблену до того, як велосипедисти зняти. Фотографія: Аліса Маккул

Watenya Іван, перехожий запитує, Що відбувається. "Це дуже важко їздити в це місто", - говорить він. “І все-таки, для такого середовища, яка повинна бути вільною від забруднення, нам потрібні ділянки, де можна їхати легко. Я б цикл, якщо він був безпечним – це теж зріст мій фітнес".

Але там, де є зміна, є завжди опозиція – що-то ті, хто наполягає містобудівних дуже добре відомі. Джудіт Owigar вказує на реакцію людей по placemaking тиждень на вулиці Luwum, де ціни містобудування KCCA плани для зони виставляються – крок, вона каже, що робить влада підзвітна суспільству.

Критична маса учасник показує свої рухи. Фотографія: Аліса Маккул

“Для багатьох людей, це дійсно дивно, що KCCA думає про щось подібне. Вони запитували: це відбудеться насправді? Там дійсно буде зеленої смуги для велосипедів? – це таке дивне поняття для людей", - говорить вона.

Це занадто багато, занадто скоро? Багато Kampalans можуть відчувати, що у них є більш нагальні проблеми, щоб боротися за права велосипедиста, будь то сексизм, гомофобія або президент, який хоче змінити Конституцію, щоб продовжити його 32-річного правління. Більше того, місто має свою справедливу частку доріг без тротуарів або навіть асфальт, не кажучи вже велодоріжки.

Місцеві підприємці, такі як Barabye Кубо стурбовані новими планами для pedestrianisation і велодоріжки будуть впливати на їх бізнес. Фотографія: Аліса Маккул

Місцевий бізнесмен Barabye Кубо, 55, цинічний. “Це не буде працювати тут. Вони витрачають гроші покласти цю зелену фарбу на дорозі, але діти таких будуть їздити на ньому, вуличні продавці будуть рухатися далі", - говорить він, наводячи в приклад громадський парк, міська влада поставити на місце поблизу, яка "тривала лише кілька днів, перш ніж він був зіпсований".

Barabye входить в співтовариство ділових людей експериментальні безмоторні транспортні зони, які стурбовані тим, що скорочення числа автомобілів буде означати скорочення прибутку. Це звичайне сприйняття в Кампалі, що люди, які подорожують пішки або на велосипеді є бідними. "Ми не знаємо, як це вплине на наш бізнес", - один власник магазину одягу, сказав. “Я не розумію, чому вони просувають велосипеди ... так, я можу цикл. Але у людей так багато проблем тут, так що ми не думаємо про такі речі".

Діти вулиці взяти напрокат велосипед і гонки один одного вниз по вулиці Luwum. Фотографія: Аліса Маккул

Глянсова плани, безкоштовно футболки, привіт-vis та мови підходить чиновників на заході не здаватися надто далекими від життя більшості людей. І довіру до уряду і адміністрації міста низький. “Вони просто піклуються про отримання грошей і уявляючи образ, який вони роблять щось, але вони нічого не роблять. Це для їх власного блага", - стверджує мішок продавець Роберт Kisitu, 24. “Ви знаєте, чому вони просувають велосипеди? Це буде тому, що політик або його члена сім'ї імпортує велосипеди, щоб продати тут. Вони створюють робочі місця для себе, не нас. І пізніше, після того, як їх особисті мотиви були досягнуті, вони не переймаються про велосипедах більше." 'Вони приймають нас дуже серйозно, так як кооператив може повернути Кампала Детальніше

Є що-небудь в ці підозри чи ні, зрозуміло, що багато залишаться при своїй думці за ініціативи. І це легко зрозуміти, чому серед їх щоденної боротьби, місцеві люди не бачать цінність критичної маси або будівництво велосипедних доріжок. Я кажу Barungi Едвін, 26, після того, як він закінчив кататися. "Я щотижня циклу, але, враховуючи, що Уганда потребує, ці плани як розкіш для мене", - говорить він. “Вам треба змінювати свідомість людей, перш ніж ставити там інфраструктуру. Скільки велосипедів буде в будь-якому випадку використовувати це? Це шлях вперед, але я думаю, вони намагаються наздогнати Решту світу."

Тільки час покаже, чи буде KCCA досягне успіху в Кампалі більш безпечною, менш забрудненого, більш зручним містом для велосипедистів міста. Ті, хто брав участь у першому критичної маси Кампала, здається, в захваті від поїздки, і я чую, як вони захлинаючись планування наступного. Якщо ці заходи проводяться регулярно, Велоспорт співтовариство Кампалі може зіграти певну роль у підвищенні обізнаності про важливість Велоспорт у місті, зробили так небезпечно на автотранспорті. Але зараз, здається, саме Kampalans є дуже багато інших речей на умі.

Дотримуйтесь міст опікуна на Twitter, Facebook і Instagram приєднатися до обговорення, а також вивчити наш архів тут


banner14

Категория: Красота