Велодоріжки не засмічують наші дороги, вони тримають Лондон рухається


Опубликованно 18.02.2018 10:56

Велодоріжки не засмічують наші дороги, вони тримають Лондон рухається

Пробок точно не самі модні політичні теми нашого часу, але це проблема, яка загрожує статус Лондона як добре функціонуючої, конкурентоспроможної на світовому місті. Підприємства повинні бути в змозі здійснювати і приймати надійні поставки, лондонці повинні бути в змозі дістатися до роботи вчасно, і туристи – майже 20 мільйонів в рік, в Лондоні – треба обійти швидко і легко.

Як політики прокидатися потрібно зробити більше, щоб збільшити продуктивність праці у Великобританії, бути розумнішими в тому, як ми створили нашу транспортної інфраструктури має важливе значення. Наші вулиці будуть більш перевантаженим, якщо ми нічого не зробимо, як Лондон продовжує зростати – в даний час за курсом додаткового Лондон боро кожні три роки. Якщо не приймати ніяких подальших дій, цифри ГЛК показують, що до 2041, три дні будуть втрачені на людину щороку з-за пробок.

Після обговорення з урядом, ми замовили незалежне дослідження раніше в цьому році, щоб подивитися на причини заторів і рекомендувати практичні заходи для його скорочення. У доповіді, опублікованій в п'ятницю, показує, що мер, Садик-Хан, приймає правильний підхід з акцентом на ходьба, їзда на велосипеді і громадському транспорті, на відміну від надлишку автомобілів.

Кожен має свою думку про те, що викликає затори, багато з яких є суперечливими. Причини складні, але 75% заторів виникає, просто там дуже великий попит на наші обмежені вуличного простору. Або, без жаргону: занадто багато автомобілів і надто мало людей в них.

Щоб вирішити проблему, у доповіді рекомендується, що мера повинні віддати пріоритет ефективного використання наші дороги, кажучи, що "найдоступніший засіб переміщення людей – пішки, на велосипеді і громадському транспорті – повинні бути пріоритетними в порівнянні з низько-розміщення особистого транспорту."

Поряд з ходьба, їзда на велосипеді є найбільш здоровою і стійкою з усіх видів транспорту та найефективніший спосіб отримати багато людей навколо на нашу дорожній простір.

Новий охоронюваних велосипедних доріжок, яка в минулому році відкрилася у Лондоні може рухатися в п'ять разів більше людей за годину як основної проїзної частини провулка у найбільш напружених частинах нашого міста. У години пік на велосипедну інфраструктуру рухається в середньому 46% людей за маршрутом, незважаючи на всього лише 30% від еквівалентного дорожній простір. Всього через два тижні після відкриття, Схід-Захід і північ-південь супермагістралі циклу дорогах рухалися 5% більше людей в годину, ніж вони могли без велосипедних доріжок – і це число зростає, оскільки все більше велосипедистів залучені до маршрутами.

Консультації щодо плани двох нових великих велосипедних маршрутів, CS4 і ИУ9 досі свідчать, що найбільш ефективним способом, щоб отримати більше людей їзда на велосипеді є побудова захищених смуг руху на основних дорогах. Ці зламати найважливішим бар'єром для тих людей, які не цикл, тому що вони не відчувають себе в безпеці. Результати цього успіху на користь всім – будь чи не вони самі циклі.

У цілому, число людей, що використовують ці нові охоронюваних маршрутах виріс на феноменальні 50% у деяких випадках, доводячи, що це не англійська погода, яка заважає людям Велоспорт, але трафік з переважанням природі більшість доріг Лондон. У загальній складності, більше півмільйона кілометрів їздив на велосипеді на середній день в центрі Лондона, зростання на 7% протягом трьох років.

Через Лондон, наші останні дані показують, що загальна кількість поїздок на велосипеді кожен день в 2016 році був 730,000, від 670,000 в 2015 році – зростання на 8.8%.

Що новий доповідь підтверджує, що про-їзда на велосипеді-про-бізнес. Ми не будуємо велодоріжки тільки тому, що вони виглядають красиво. Ми будуємо їх, щоб тримати Лондоні рухатися. Ми будуємо їх, щоб вмістити масивний ріст міста буде спостерігатися протягом найближчих десятиліть. І переклавши якомога більше людей для прогулянок, їзди на велосипеді та громадському транспорті, то звільнити простір на дорозі і знизити кількість заторів, економія витраченого часу і грошей для бізнесу в місті Лондон.

І очищення поряд з нашої токсичний повітря, ми трансформуємо наші високі вулиці, щоб зробити їх більш безпечними і більш приємні місця. Час і знову час, у Великобританії і у всьому світі, дослідження довели, що включення людей пішки і на велосипеді більш легко для місцевих магазинів це добре для бізнесу, і звіт дає більше доказів того, що він зменшує затори для всіх.

З лондонського населення збільшитися до 10,8 млн. протягом найближчих 25 років, що робить Лондон одним з кращих міст в світі для їзди на велосипеді не тільки про поліпшення нашого здоров'я, самопочуття та якості життя, але є абсолютно необхідним для нашого майбутнього економічного процвітання. Норман знаходиться в Лондоні і комісар прогулянки, Велоспорт


banner14

Категория: Красота