Велодоріжки не засмічують наші дороги, вони тримають Лондон рухається
Опубликованно 18.02.2018 10:56
Пробок точно не самі модні політичні теми нашого часу, але це проблема, яка загрожує статус Лондона як добре функціонуючої, конкурентоспроможної на світовому місті. Підприємства повинні бути в змозі здійснювати і приймати надійні поставки, лондонці повинні бути в змозі дістатися до роботи вчасно, і туристи – майже 20 мільйонів в рік, в Лондоні – треба обійти швидко і легко.
Як політики прокидатися потрібно зробити більше, щоб збільшити продуктивність праці у Великобританії, бути розумнішими в тому, як ми створили нашу транспортної інфраструктури має важливе значення. Наші вулиці будуть більш перевантаженим, якщо ми нічого не зробимо, як Лондон продовжує зростати – в даний час за курсом додаткового Лондон боро кожні три роки. Якщо не приймати ніяких подальших дій, цифри ГЛК показують, що до 2041, три дні будуть втрачені на людину щороку з-за пробок.
Після обговорення з урядом, ми замовили незалежне дослідження раніше в цьому році, щоб подивитися на причини заторів і рекомендувати практичні заходи для його скорочення. У доповіді, опублікованій в п'ятницю, показує, що мер, Садик-Хан, приймає правильний підхід з акцентом на ходьба, їзда на велосипеді і громадському транспорті, на відміну від надлишку автомобілів.
Кожен має свою думку про те, що викликає затори, багато з яких є суперечливими. Причини складні, але 75% заторів виникає, просто там дуже великий попит на наші обмежені вуличного простору. Або, без жаргону: занадто багато автомобілів і надто мало людей в них.
Щоб вирішити проблему, у доповіді рекомендується, що мера повинні віддати пріоритет ефективного використання наші дороги, кажучи, що "найдоступніший засіб переміщення людей – пішки, на велосипеді і громадському транспорті – повинні бути пріоритетними в порівнянні з низько-розміщення особистого транспорту."
Поряд з ходьба, їзда на велосипеді є найбільш здоровою і стійкою з усіх видів транспорту та найефективніший спосіб отримати багато людей навколо на нашу дорожній простір.
Новий охоронюваних велосипедних доріжок, яка в минулому році відкрилася у Лондоні може рухатися в п'ять разів більше людей за годину як основної проїзної частини провулка у найбільш напружених частинах нашого міста. У години пік на велосипедну інфраструктуру рухається в середньому 46% людей за маршрутом, незважаючи на всього лише 30% від еквівалентного дорожній простір. Всього через два тижні після відкриття, Схід-Захід і північ-південь супермагістралі циклу дорогах рухалися 5% більше людей в годину, ніж вони могли без велосипедних доріжок – і це число зростає, оскільки все більше велосипедистів залучені до маршрутами.
Консультації щодо плани двох нових великих велосипедних маршрутів, CS4 і ИУ9 досі свідчать, що найбільш ефективним способом, щоб отримати більше людей їзда на велосипеді є побудова захищених смуг руху на основних дорогах. Ці зламати найважливішим бар'єром для тих людей, які не цикл, тому що вони не відчувають себе в безпеці. Результати цього успіху на користь всім – будь чи не вони самі циклі.
У цілому, число людей, що використовують ці нові охоронюваних маршрутах виріс на феноменальні 50% у деяких випадках, доводячи, що це не англійська погода, яка заважає людям Велоспорт, але трафік з переважанням природі більшість доріг Лондон. У загальній складності, більше півмільйона кілометрів їздив на велосипеді на середній день в центрі Лондона, зростання на 7% протягом трьох років.
Через Лондон, наші останні дані показують, що загальна кількість поїздок на велосипеді кожен день в 2016 році був 730,000, від 670,000 в 2015 році – зростання на 8.8%.
Що новий доповідь підтверджує, що про-їзда на велосипеді-про-бізнес. Ми не будуємо велодоріжки тільки тому, що вони виглядають красиво. Ми будуємо їх, щоб тримати Лондоні рухатися. Ми будуємо їх, щоб вмістити масивний ріст міста буде спостерігатися протягом найближчих десятиліть. І переклавши якомога більше людей для прогулянок, їзди на велосипеді та громадському транспорті, то звільнити простір на дорозі і знизити кількість заторів, економія витраченого часу і грошей для бізнесу в місті Лондон.
І очищення поряд з нашої токсичний повітря, ми трансформуємо наші високі вулиці, щоб зробити їх більш безпечними і більш приємні місця. Час і знову час, у Великобританії і у всьому світі, дослідження довели, що включення людей пішки і на велосипеді більш легко для місцевих магазинів це добре для бізнесу, і звіт дає більше доказів того, що він зменшує затори для всіх.
З лондонського населення збільшитися до 10,8 млн. протягом найближчих 25 років, що робить Лондон одним з кращих міст в світі для їзди на велосипеді не тільки про поліпшення нашого здоров'я, самопочуття та якості життя, але є абсолютно необхідним для нашого майбутнього економічного процвітання. Норман знаходиться в Лондоні і комісар прогулянки, Велоспорт
Категория: Красота