Хітроу третьої злітно-посадочної смуги консультацій відновлено після того, як нові докази


Опубликованно 06.01.2018 15:24

Хітроу третьої злітно-посадочної смуги консультацій відновлено після того, як нові докази

Консультації з громадськістю з питань планованого третьої ВПП у Хітроу було відновлено у зв'язку з новими доказами.

Департамент транспорту опублікував серію свіжих звітів про вплив розширення західному Лондоні концентратор, включаючи оновлені аналізу шуму і новий план якості повітря.

Оцінка стійкості уряд очікує, що планує зробити негативний вплив на якість повітря, шум та біорізноманіття. Він також говорить, що Гатвік другий схема злітно-посадкової смуги, що викличе менше пошкоджень, ніж потенціал схема в Хітроу. Плани доведеться пом'якшити будь-яке значне погіршення якості повітря або вся схема може бути поставлено під загрозу.

Аеропорти Лондона, за прогнозами, буде повністю до середини 2030-х років з Хітроу вже працює на повну потужність і Гетвік по потужності у періоди пікового навантаження.

Враження художника про те, як може виглядати з третьої злітно-посадочної смуги. Фотографія: аеропорт Хітроу/ПА

Це залишило уряд з дилемою або бути оформлена як проти бізнесу, якщо він діє не на адресу ємність, або анти-середовища, якщо він йде з розширенням.

Це може підірвати зусилля по скороченню викидів парникових газів щонайменше на 80% щодо рівня 1990 року до 2050 року, згідно з Законом Про зміну клімату.

Відновити консультації щодо проекту аеропортах заяву національної політики (НПС), яка встановлює, що уряд за проект в аеропорту Хітроу, спочатку закриті в травні, але він вже відкрита до 19 грудня. Він буде прагнути, щоб виміряти суспільну підтримку планів у світлі нових висновків.

Незважаючи на нові докази, Кріс Грейлінг наполягав за розширення Хітроу був сильний як ніколи.

"Це є важливою консультації, і я закликаю всіх включитися у Великобританії", - сказав міністр транспорту.

Дпф наполягав на шляху до публікації остаточних пропозицій для експансії в першій половині 2018 року для голосування в парламенті. У разі схвалення, пасажири зможуть подати заявку і консультації з місцевими громадами на детальні пропозиції.

Аеропорт сподівається почати будівництво на початку 2021, зі злітно-посадкової смуги завершена до кінця 2025 року. Департамент транспорту (@transportgovuk) Висловіть свою думку на пропозицію про розширення Хітроу після публікації плану якості повітря уряду https://t.co/RhSck9wyll pic.twitter.com/arUynTrTf7 24 жовтня 2017 року,

Кейт Х'юїт, заступник директора групи кампаній Федерації авіаційної середовищі, стверджував, що "масштаб цього reconsultation" показав, що у випадку, якщо уряд по розширенню Хітроу був непереконливий.

Вона сказала: “це важко зрозуміти, як ця нова інформація може уникнути затягування процесу. Депутати і громадськість буде потрібно час, щоб зрозуміти, як нові прогнози вплив викидів, шуму та оцінки стійкості проекту.

"Ці рішення фундаментальних питань про життєздатність проекту і були представлені на більш пізньому етапі процесу".

Представник аеропорту Хітроу сказав: “після консультації, проведеної сьогодні є ключовою віхою в розвитку НПС аеропортів, яка буде зміцнювати політичну основу для розширення Хітроу.

“Прогнози свідчать про розширення Хітроу, у Великобританії тільки аеропорт, це ще більш важливим, ніж раніше зрозумів.

“Третьої злітно-посадочної смуги дозволить забезпечити Великобританії місце в світі як зовнішню торгівлю країни. Ось чому уряд прийняв остаточне голосування щодо експансії в першій половині 2018 року".


banner14

Категория: Красота