Почуття зелений: бренди приведення суспільної свідомості у моду


Опубликованно 05.01.2018 00:46

Почуття зелений: бренди приведення суспільної свідомості у моду

ЕКО-Вік засновника Лівія Ферт і підприємця Мирослава Дума були на руках на цьому тижні в Лондоні, щоб відсвяткувати пляшках – модний бренд, який побудував бізнес роблячи розкішні сумки з відходів напої банок – тепер відкриває свій перший флагманський магазин в Лондоні на Ріджент-Стріт. На пляшках незвично, не тому, що це робить сумки з чужого сміття, або що гік-шику магазині буде перший безвідходний інтер'єру для 3D-друку з переробленого пластику, в комплекті з резидентом робот робить подгонянный мішок амулети і кільця, поки ви чекаєте – хоча годин до декількох Успс. Ні, пляшках незвичайний тим, що він не ставить у главу кута свою маржу прибутку.

Бренд був заснований в 2002 році друзі Кемерон Саул, 35 і Олівер Вайманн, 33, в якості благодійної співпраці з шовковиці (розкішний будинок моди, який батько Сол, Роджер, заснована). Перша сумка була зроблена з кільце тягне і шкіряні обрізки в Кенії, і був проданий в цілях створення робочих місць та покращення життя людей в менш розвинених спільнот. Ательє, зараз в Сальвадорі, де кільце тягне рука-в'язані на сертифікованих нуль-Амазон-вирубка шкіри і вони продовжують випускати мистецтво на полотні колекція в Кенії. Він харчується 20% від прибутку у Фонд пляшках, щоб фінансувати проекти в сферах охорони здоров'я та освіти в Сальвадорі, Ріо-де-Жанейро, Найробі та Ефіопії, який склав близько 1 млн фунтів досі.

Емма Уотсон з муфтою на пляшках Красуня і Чудовисько прем'єра. Фотографія: пр

Що цікаво, так це те, що соціальне підприємство елемент бізнес-моделі пляшках-це те, що дає їй перевагу перед своїми конкурентами. Не женуть на прибуток-це, по суті, добре для бізнесу. Торговельне місце на прекрасному місці спадкоємного майна по Ріджент-Стріт має потужну і усталених брендів, конкуруючих за це. Але, після таких поп-ап магазин влітку, на пляшках доводили, що вони можуть запропонувати більш позитивний сигнал в роздріб пейзаж, ніж його конкуренти, захоплюючий досвід, де ви можете дізнатися про передових екологічних технологій. "Стійкість-це починаєш цінувати в більш широкому світі", - каже Саул. “Продукт говорить сам за себе і добре. Люди шукають бренди з тими цінностями". Стійкість починає справу в більш широкому світі. Люди шукають бренди з тими цінностями На пляшках співзасновник Кемерон Сол

На пляшках є піонерами в цій галузі, але їх внесок у розмірі 20% до їх основу здається дрібниці порівняно з зухвалим нового бренду починається в січні, який називає себе дев'яносто відсотків. Одяг це те, що креативний директор Бен Метьюз називає "керованої деталь штапелю". Вони представили колекцію "фешн прес" минулого тижня – виявлення позачасова може знадобитися і буде насправді носити. Ціни доступні, але відображають витрати на виробництво і добре опрацьований тканини, як бавовна, і в деяких стійких волокон: ?40 за ідеальну білу футболку; ?80 за толстовку.

Для кожної з дев'яноста відсотків одяг ви купуєте, ви дали посилання на ярлик одягу, який дозволяє Вам виходити в Інтернет і вибрати один з чотирьох благодійних організацій, щоб пожертвувати свою частку 90% прибутку бренду. Справжні скарби лежать під сукном у державній, але 90% прибутку (звідси і назва) йдуть на благодійність. Але це не благодійність. Це комерційно запустити бізнес, заснований на позитивну, інноваційну модель, яка розділяє 90% від розподіленого прибутку і зберігає тільки 10% для акціонерів. Це традиційна бізнес-модель з ніг на голову.

У переповненому ринку дев'яносто відсотків буде більше, ніж просто модний бренд, каже Метьюс, який був раніше менеджер в net-а-порте. Вони хочуть створити громадський рух, спрямований на жінок, які хочуть гарна якість, добре продумані одягу, але також хочуть знати, що їх одягу були зроблені з ретельним урахуванням їх соціальних і екологічних наслідків. Моди в Нью-заявку, щоб бути по-справжньому стійким Детальніше

Засновники власного Echotex бренду, провідну етичної торгівлі і платиновим сертифікат leed підрозділ виробництва в Бангладеш. Вони прокладають шлях для нового покоління виробники прагнуть забезпечити сталий практики і забезпечення, які платять і умови лежать в основі того, що вони роблять. Дев'яносто відсотків будуть продавати безпосередньо споживачеві через власний веб-сайт і розумний соціальну кампанію в ЗМІ, вирізаючи шари визначенні витрат накладних витрат рітейлерів додати. Це спосіб утримання цін на пісне, без необхідності використання ланцюга поставок в процесі.

Коли він запускає, сайт буде розповідати за етикеткою, профілювання співробітників і працівників заводу, що дозволяє клієнту побачити, хто робить одяг, а також надаючи їм елемент контролю над вирішувати, які благодійні виграють від їх покупки. "Я не хочу, щоб це було деяким нішевим брендом", - говорить Меттьюс. "Ми хочемо говорити нашим клієнтам". Їх хештегом #DRESSBETTER.

Спільнота одяг засновник і дизайнер Патрік Грант.

Це аналогічна модель з одним успішно використаний британський стартап-спільноти одяг, колекція відмінна якість англійської основи для чоловіків і жінок, розроблений Патріком Грантом і зроблені у Великобританії. Це не лише Бангладеш, який має проблеми з його лікуванням працівників швейної. “Британської швейної промисловості стикається з серйозними проблемами. Протягом декількох місяців рік, навіть найкращі Британські заводи далеко не повний. Це може призвести до сезонних наймом і звільненням, нуль годин контракти, або ще гірше – закриття заводів", - говорить Грант.

"При проектуванні з простою виготовлення на увазі, що ці продукти можуть бути зшиті в тому ж якісних матеріалів і з такою ж якістю як кращий висока-кінець дизайнер одягу", - говорить Патрік Грант спільноти одягу

Грант є визнаним дизайнером в своєму власному праві, попередній одержувач Рада Британської моди Чоловічий дизайнер року премії за його роботу над брендом чоловічого одягу Тауц е.. Він є креативним директором Севіл-Роу кравець Нортон і сини, і ви, можливо, знаєте його від Бі-бі-сі два-це великий британський Швейні бджоли. Спільнота одяг його концепції, соціальне підприємництво призначене для виготовлення одягу, створення робочих місць і відновлення гордість в текстильній промисловості Великобританії.

Оскільки Грант запустила бренд в 2016 році, співтовариство одяг породила майже 8000 годин кваліфікованої робочої сили в семи виробників по всій Англії і Шотландії, а також шість постачальників текстилю. Це бізнес-модель, яка ставить на перше місце в ланцюгу поставок, з дизайн-рішення на основі створення лаконічною колекцією класичних творів зроблено відмінна якість тканини. Спільнота одяг куртка Харрінгтон виконаний з водонепроникних 11 унцій бавовна саржа з воском бавовна фахівців британський Millerain в Рочдейлі. Він продає за розумною ?109.

Як дев'яносто відсотків, ціни доступні, але не дешеві, відображають годин роботи і використовуваних матеріалів, а також роздрібні моделі, без надмірностей магазин на eBay. Це знижує витрати і забезпечує максимальний прибуток, щоб повернутися до робочим і постачальникам. Там теж поп-ап магазин в selfridges і в магазині у Блекберн біля Гранту на заводі врятував, Куксон & Клегг, який був відкритий в 1860, щоб зробити шкіряний комбінезон для вугілля-доставка чоловіків.

Оскільки бренд був запущений в 2016 році, співтовариство одяг породила майже 8000 годин кваліфікованої праці в семи виробників по всій Англії і Шотландії. Фото: Тімо Остаточної Обробки

Це як easyjet для мода (без затримок і з набагато кращими колірних варіантах). Крій і якість одягу не скомпрометував себе тим, що вона управляється місії, щоб оживити виробництво одягу Великобританії.

"При проектуванні з простою виготовлення на увазі, що ці продукти можуть бути зшиті в тому ж якісних матеріалів і з такою ж якістю як кращий висока-кінець дизайнер одягу", - говорить Грант. “І, з нашої прибутку, ми будемо інвестувати в програмах у тих же населених пунктах, де розташовані заводи. Ми будемо підтримувати навчання, індивідуальних програм розвитку і навчання, яка допоможе вивести людей на кваліфіковану роботу в текстильної та швейної промисловості". Спільнота партнерів одяг з bootstrap компанії, соціальне підприємництво призначене для того, щоб люди повернулися на роботу.

Спільнота одяг має повний сенс. Це Грантовий проект захоплені і сповнені рішучості рости. Віддаючи і створення робочих місць і підвищення продуктивності, він також генерує величезну кількість доброї волі в галузі. І, як з усіма цими проектами, що хороше самопочуття стирається одягом. І що, в свою чергу, привертає до власника. Це одна модель моди з позитивною історією. Інші галузі могли б зробити добре, щоб слухати і вчитися.


banner14

Категория: Красота