Шостого масового вимирання на землі триває, попереджають вчені

Опубликованно 30.12.2017 07:10

Шостого масового вимирання на землі триває, попереджають вчені

"Біологічне винищення" диких тварин в останні десятиліття означає шостого масового вимирання в історії Землі і виявилася більш серйозною, ніж побоювалися раніше, за даними дослідження.

Науковці проаналізували, як загальних, так і рідкісних видів і знайшли мільярди регіонального або місцевого населення були втрачені. Вони звинувачують людини, перенаселення і переспожитий кризи і попереджають, що це загрожує виживанню людської цивілізації, з допомогою всього лише короткий проміжок часу діяти.

Дослідження, опубліковане в рецензованому журналі Proceedings Національної Академії наук, уникає зазвичай тверезий тон наукових праць і викликає масову загибель диких тварин в "біологічне знищення", яке представляє "страшно посягання на основи людської цивілізації".

Проф Херардо Себальос, в національному автономному університеті Мексики, який керував роботою, сказав: "ситуація стала настільки поганий, це не було б етично, щоб не використовувати міцне слівце".

Попередні дослідження показали види тварин і рослин зникають значно швидше, ніж за мільйони років до, але всеж вимирання залишаються порівняно рідко складалося враження поступової втрати біорізноманіття. Нова робота, а не подивитися на ситуацію ширше, оцінюючи багато спільних видів, які втрачають населення у всьому світі, а асортимент скоротиться, але залишиться в іншому місці.

Вчені виявили, що третина з тисячі видів втрати населення в даний час не вважаються такими, що перебувають під загрозою зникнення, та що до 50% усіх особин були втрачені в останні десятиліття. Докладні дані доступні для наземних ссавців, і майже половина з них втратили 80% свого діапазону в минулому столітті. Вчені знайшли мільярди популяцій ссавців, птахів, рептилій і земноводних були втрачені по всій планеті, змушуючи їх сказати шостого масового вимирання вже просунувся далі, ніж гадалося. Графік, що показує дикої убутку населення Мільярди тварин була втрачена, так як місця їх проживання стає все менше з кожним роком.

Вчені роблять висновок: “в результаті біологічне знищення, очевидно, буде мати серйозні екологічні, економічні та соціальні наслідки. Людство буде в кінцевому підсумку платити дуже високу ціну за винищення тільки скопище життя, що ми знаємо про Всесвіт".

Кажуть, під час дії, щоб зупинити падіння залишається можливим, перспективи виглядають гарними: "всі ознаки вказують на більш потужні наїзди на біорізноманіття в найближчі два десятиліття, малюючи похмуру картину майбутнього життя, включаючи людське життя." Антропоцен епохи: вчені стверджують зорі людської впливом віку Детальніше

Тваринний світ вимирає через руйнування середовища проживання, надмірний промисел, токсичні забруднення, інвазії чужорідних видів та зміна клімату. Але кінцева причина всіх цих факторів є "людський перенаселення і продовжив зростання населення і надмірне споживання, особливо за рахунок багатих", - говорять вчені, які включають в проф Пол Ерліх з Стенфордського університету в США, чия книга 1968 населення бомбити є основоположною, якщо спірні роботи.

"Серйозні попередження в нашій роботі повинен бути почутий, бо цивілізації залежить абсолютно на рослини, тварин та мікроорганізми з землі, які постачають її основних екосистемних послуг, починаючи від запилення рослин і захист їжу від моря і підтримуючи придатний для життя клімат," Ерліх сказав Охоронець. Інші екосистемні послуги включають в себе чисте повітря і вода.

"Час діяти дуже короткий", - сказав він. "Це, на жаль, займе багато часу, щоб по-людськи почати населення усадки вимагається, якщо цивілізація, щоб довго не витримають, але багато що може бути зроблено на споживання спереду і з 'пластирі' – заповідники, багатоманітність законів Про захист – в той же час." Сказав себальос був міжнародним установою, необхідних для фінансування глобальної охорони дикої природи.

Дослідження проаналізували дані про 27,500 видів наземних хребетних з МСОП і знайдені діапазони третину скоротилася в останні десятиліття. Багато з них є звичайними видами і Себальос навів приклад з близько до будинку: "раніше у нас ластівки гніздяться кожен рік в моєму будинку поруч з Мехіко, але за останні 10 років немає ні одного".

Дослідники також вказують на "знакові" справі Лева: "Лев був історично поширений у більшості країн Африки, Південної Європи і Близького Сходу до північно-західної Індії. [Тепер] переважна більшість популяції Львів пішли". Де леви раніше жили, і де вони живуть зараз. Історично леви жили в Африці, Південній Європі, на Близькому Сході, аж до Північно-Західної Індії. Сьогодні їх проживання скоротилася до декількох крихітних кишень первісної площі.

Проф Стюарт Пимм, при дюкском університеті в США і не бере участь в новій роботі, сказав, що в цілому висновок вірний, але він стверджує, що шосте масове вимирання вже йде: "це те, що ще не сталося – ми на межі цього."

Пимм також сказав, що є важливі застереження, які виникають у результаті широка-щітка підхід. "Ми повинні бути стурбовані втратою виду на великих територіях – абсолютно – але це досить грубий спосіб показати це", - сказав він. “Є частини світу, де є величезні втрати, але не менш є частини світу, де є помітний прогрес. Це досить суворий на такі країни, як Південна Африка, яка робить хорошу роботу по захисту леви".

Робін Фріман, в Зоологічному суспільстві Лондона, Великобританія, сказав: “дивлячись на речі в цілому цікаво, дуже цікаво серцевини поставляється в подробиці. Які фактори, які викликають зниження в певних областях?" Земля втратила за останні 40 років половину своєю природою, каже ПФД Детальніше

Фрімен був частиною команди, яка підготувала аналіз 2014 з 3000 видів, які вказали, що 50% особин були втрачені з 1970 року, що узгоджується з нової роботи, але на основі різних даних МСОП. Він погодився, необхідні міцне слівце: “нам потрібні люди, щоб бути в курсі катастрофічне зниження, яке ми спостерігаємо. Я думаю, що є місце для цього в [нове] папір, хоча це дуже тонка грань, щоб малювати".

З посиланням на людину, перенаселення, як основну причину екологічних проблем вже давно спірним, і Ерліх у 1968 заявою про те, що сотні мільйонів людей помруть від голоду в 1970-х роках, не сталося, частково із-за нових високоврожайних культур, які Ерліх сам не зазначив, як це можливо.

Ерліх визнав "огріхи" у бомбі населення, але сказав, що вона була успішною в її головна мета – оповіщення людей до глобальних екологічних проблем та роль населення в них. Його послання залишається сьогодні нетямущий: "покажіть мені вченого, який стверджує, що немає ніяких проблем народонаселення, і я покажу вам ідіота." П'яти попередніх масових вымираниях.

Кінець Ордовику, 443 мільйонів років тому

Суворий Льодовиковий період Сід до рівня моря, падіння на 100м, витираючи 60-70% всіх видів, які були помітно мешканців океану в той час. Тоді незабаром після того, як лід розтанув, залишивши океани не вистачало кисню.

Пізній Девон, з 360 мільйонів років тому

Брудний тривалі зміни клімату подія, знову наїзд життя в мілководних морях дуже важко, загинуло 70% видів, у тому числі майже всі корали.

Пермо-Тріасу, З. 250 мільйонів років тому

Великий – більше 95% видів загинуло, включаючи трилобітів і гігантських комах – сильно залежить від масивних вулканічних вивержень в Сибіру, що викликало дикий епізод глобального потепління.

Триасово-Юрського, з 200 мільйонів років тому

Загинуло три чверті видів, знову ж, швидше за все із-за чергового величезний сплеск вулканізму. Він залишив землю очистити для динозаврів, щоб процвітати.

Крейди і Третинного періоду, 65 мільйонів років тому

З гігантським астероїдом вплив на Мексику, тільки після великих вулканічних вивержень в Індії, побачили, як прийшов кінець динозаврів і амонітів. Ссавців, і, в кінцевому рахунку, людини, скористався.