Нам потрібні нові казки і народні казки, щоб вести нас з темного лісу | Ендрю Сіммс


Опубликованно 27.12.2017 11:32

Нам потрібні нові казки і народні казки, щоб вести нас з темного лісу | Ендрю Сіммс

З сили природи вийшли з-під контролю і вовки нишпорять у тінистих лісах на наші робочі місця, реальність здається більш дивним, ніж народна казка або казка. У нашому повсякденному житті, здається, став темним і тривожним, як все, що снилося до братів Грімм, або записані Шарля Перро, великого 17-го століття літописець народних і казок.

Виникають народні казки у часи потрясінь, і від товариств похмурі моменти. Вони дозволяють нам обробляти і асимілювати екстремальний досвід, і боротися з нашими страхами. Вони також, як правило, спілкуються потужних і безкомпромісних моральних оповідань. Це не важко намалювати карту основних глобальних проблем з посиланням на них.

Саме могутнє царство у світі, наприклад, потрапляє в руки правителя, який є рівними частинами ненаситні, безутешными жадібність Мідас, і марнославство Нарциса, який зневажає тих, хто любить його, і самообман оголеного імператора. Нагадати вам кого-небудь? Культи, людські жертвопринесення і язичницькі секс: як народні жахів знову цвіте у вихід Великобританії з ЄС Британія Детальніше

І просто, як це може бути в сезон яскраві, уводящей жах, це може бути страшно, коли ми виявляємо, що місць, де ми думали, і довіряти, щоб бути безпечним, виявитися приховуючи хижаків. Майже щодня на даний момент, інший чоловік імпресаріо або малюнок з іншою силою розкривається як вовк, який дружить неспроста молодим і вразливим, або, можливо, чарівної вампірши, прагнуть задовольнити свою хіть.

Це, звичайно, є однією з інших функцій народних казок – вони повчальні і вчать нас визначати ризики. У різних культурах ви знайдете історії, призначені, щоб тримати нас подалі від небезпеки, з багатьма чинними до глобального потепління.

Скульптура келпі шотландського фольклору віз дітей до водянистої могили, в той час як ескімоси розповідали казки Qallupilluit, який жив під льодом і будуть красти дітей через свої плавки тріщини.

Одна з наших найбільших сучасних загроз-це наша оптова зловживання природного світу. Морів забруднені пластику і підкислюючі, атмосфера завантажена більше вуглекислого газу, ніж людська цивілізація коли-небудь відчував, і масового вимирання йде, видно нещодавно у масштабному вимирання життя комах. Народні казки є провідником на наслідки такого недалекоглядного егоцентризм.

Король Канут був монархом, який марно намагався командувати морів не піднятися. Насправді Канут був продемонструвати своїм окольничих, меж царської влади і спроби людства керувати природою.

І історія вбивати курку, що несе золоті яйця для того щоб витягти його багатства, і не знайшовши нічого, стоїть як притчу про те, як ми надексплуатації навколишнього середовища скрізь від наших морях, в наших лісах, фермерські господарства, видобутку копалин видів палива і багато іншого.

Народні казки і міфи особливо сильні на зарозумілість, з розповіддю Ікар і Дедал різко розділивши Ікар, який не приймає межі матеріального світу, перевершує і аварій, від Дедала мудрішими, хтось примудряється літати, але не занадто близько до сонця. Ікар вражає Річард Бренсон-як на малюнку, або глава нафтової компанії досі досліджують на нафту ми не можемо дозволити собі спалити. Дедал-це розумний підприємець перемикання на вітрової та сонячної енергії.

Так багато накопичилося мудрість в казках висміюється наш кілька поточних дурниць. Але це частково, тому що в агітації за зміну, мистецтво оповідання занадто часто замінюється залежністю від потоку фактів і політики. Що Річард Докінз міг дізнатися від Золотоволоска і Три ведмеді Детальніше

Прогресивні люди вже навчилися на гіркому досвіді, у віці, квартал і місяць і козир, що це повідомлення, які перегукуються з міфологією – наприклад, "що робить Америку Великої знову" натиснувши на колишньої прикордонної застави оптимізмом народу-будівника, або "с" для хоробрий, життєрадісний острів непроникною для фактів і раціональних аргументів. Як ви могли б також заглянути в село швидку руку чарівного спритника, який з'являється в своєму середовищі, в люті саморуйнування підозрілості та ізоляції. Якщо ви хочете змін, ви повинні змінити глибоко укорінені розповіді.

Прогресивна політика потребує кращому історій стільки, скільки потрібно, факти і політика. Без них він буде крутитися і борсатися. Ось чому група провідних вчених, економістів та екологів недавно ставив на мить фактами з одного боку, і писали сучасні народні казки тривожні часи в експеримент спілкування проблемні питання більш переконливо.

Стук у два рази, таким чином, збори, один з провідних авторитетів у світі з питань клімату та геориски, Білл Макгуайр, плете історію біженців з підвищенням рівня моря зміщувати через імміграційний контроль. Джаяти Гош, один з провідних економістів Індії, який написав про екстремальні нерівності жінок на ринку праці, плете небилиці, про молоду жінку, Chitrangada, хто відкидає роль, відведену для неї. Синя борода & партнери Антея Лоусон, провідний спеціаліст з корпоративної корупцією, викриває світ ухилення підставних компаній. До них приєднується колишній глава Кабінету Міністрів розслідування державних послуг, з незвичайним перечитуючи Кота в чоботях, і керівник розслідування ООН в розробці фінансової системи, представляючи всі потужні програми для телефону.

Більшість казок, на деякому рівні, є обряд посвячення через труднощі до зрілості, усвідомлення і вирішення. Тепер, більш ніж коли-небудь, здається, потрібні нові казки, щоб вести нас через наші тривожні часи.

• Ендрю Сіммс редактор стукати двічі: 25 сучасні народні казки тривожні часи.


banner14

Категория: Красота