Розмір має значення: фужери, в сім разів більше, ніж вони мали звичай бути


Опубликованно 27.12.2017 01:18

Розмір має значення: фужери, в сім разів більше, ніж вони мали звичай бути

Наші грузинські і Вікторіанські предки можуть насолоджуватися Різдвяний напій, але судячи з розміру окуляри, які вони використовували – вони, напевно, випив менше вина, чим ми робимо сьогодні.

Вчені з Кембріджського університету з'ясували, що ємність келихів для вина зріс майже в сім разів за останні 300 років, найбільш різко зростає в останні два десятиліття у відповідності із збільшенням споживання вина.

Фужери розбухли в розмірах від середньою потужністю 66ml на початку 1700-х років до сьогодні 449ml, дослідження показало – зміни, які, можливо, спонукали нас п'ють набагато більше, ніж здорової. Дійсно, типовий келих для вина 300 років тому тільки провели близько половини сьогоднішніх маленьких "офіційний" показник 125мл.

У першому аналізі у Великобританії свого роду, поведінки університету та науково-дослідний підрозділ медичного випитував антична експертів та дослідивши окуляри 18-го століття, яка проходила в музеї Ашмола в Оксфорді, посуд, що використовується в Букінгемському палаці, і останні очки в Джон Льюїс каталоги. Доказів було ясно: нові окуляри були більше. вино скло розміри

Дослідження, опубліковане в середу в bmj, виміряне келих ємністю від 1700 до сьогоднішнього дня допомогти зрозуміти, чи є які-небудь зміни в їх розмірі можливо, сприяло зростанню споживання вина.

"Вино, безсумнівно, буде рисою деяких Різдвом ночей, але коли справа доходить до скільки ми п'ємо, вино скло Розмір напевно має значення", - сказав професор Тереза Марто, директор поведінці і здоров'ї науково-дослідний підрозділ в Кембриджському університеті, який очолював дослідження.

В 2016 році, професора Марто і її колеги провели експеримент на Пінту магазин в Кембриджі, зміна розміру келихи, зберігаючи при цьому розміри порцій однакові. Вони знайшли це призвело до майже 10% збільшення обсягу продажів.

Для нового дослідження, вчені отримали вимірювань 411 окуляри від 1700 до сьогоднішнього дня. Вони знайшли келих для вина, обсяг яких збільшився з 66 мл в 1700-х роках в 417ml у 2000-х роках, з вигляду вино Розмір скла у 2016-17 ще вище в 449ml. Вина графічний очки

"Бокали для вина став один загальний посудину, з якого вино було випито близько 1700", - говорить перший Автор дослідження Доктор Зорана Жупан. "За цим послідувало розвиток свинцевого кришталю вироби із скла Джорджем Равенскрофтом в кінці 17 століття, що призвело до виготовлення менш крихкими і більше очок, ніж було можливо раніше".

У статті наголошується, що алкоголь є п'ятою за величиною фактором ризику передчасної смертності та інвалідності в країнах з високим рівнем доходів. В Англії, типу алкоголю і спожитий обсяг змінювався протягом останніх 300 років, у відповідь на економічні, законодавчі та соціальні фактори. Істотно, споживання вина збільшилося майже в чотири рази в період між 1960 і 1980, і знову майже подвоїлася між 1980 та 2004 роках тенденція віднести до кращого маркетингу та лібералізація ліцензування, які дозволили супермаркети, щоб конкурувати в прибутковому напої роздрібного бізнесу.

"Наші результати показують, що ємність чарок в Англії значно зросла за останні 300 років", - додав Жупан. “З 1990-х років, Розмір стрімко збільшується. Будь це призвело до зростання споживання вина в Англії, ми не можемо сказати напевно, але келих 300 років тому тільки провели близько половини сьогоднішньої малій мірі."

Сила вина, яке продається у Великобританії також зросла з 1990-х років, додавши до суми чистого алкоголю споживається п'ють вино. Q&а великі келихи для вина: данина моді чи маркетинговий хід? Показати Приховати

Це паби і бари еквівалент супермаркети, поставивши солодощі на касі. Мода на великі окуляри – вони заповнені на вершину або ні – просто закликає людей до вживання (і витрачати) більше, ніж їм потрібно. Великі, стильні келихи можуть також збільшити задоволення від споживання вина, який також може збільшити бажання пити більше.

В Англії, типу алкоголю і спожитий обсяг змінювався протягом останніх 300 років, в основному у відповідь на економічні, законодавчі та соціальні фактори. До другої половини 20-го століття, пиво і міцні спиртні напої (часто поливали) були найбільш поширеними формами вживали алкоголь, вино взагалі напій з вищих класів.

У 1930-х і 1940-х років кріплені вина були популярні, але вино пішов, коли пакет свята ввели британців до екзотичних європейських смаків та закон зміни дозволили Великобританії супермаркети, щоб конкурувати в галузі.

Сила алкоголю також значно зросла з-за смаку публіки до ріпер, м'які вина, які готові до вживання. Вин Бордо і Ріоха, що використовується для бути близько 12,5% -13% АБВ часто зараз 14% або більше. Чи це корисно? Спасибі за ваш відгук.

В Англії, вино все частіше подають в пабах і барах 250мл порції, з меншим заходів 125мл часто відсутня у винних карт і меню, незважаючи на вимогу від ліцензіатів, щоб покупець знав про них.

Вино і торгівля парфумами Асоціації сказав, що соціологічні тенденції були, ймовірно, однією з причин зростаючого келихи.

"Розмір келиха відображає тенденції і моди того часу і часто великих практичних міркувань", - сказав головний виконавчий АНТВ миль бив. "Червоне вино, наприклад, подається у великій склянці, щоб дозволити їй дихати, що може бути не пріоритетним 300 років тому."


banner14

Категория: Красота