Володіння автомобілем скоро бути річчю минулого | Джон Харріс


Опубликованно 20.12.2017 11:00

Володіння автомобілем скоро бути річчю минулого | Джон Харріс

Якщо ми живемо в століття, у якому немає закінчення інституцій та конвенцій порушуються, це не повинно бути сюрпризом, що одна з найголовніших особливостей повсякденному житті, здається, під серйозною загрозою. Якщо вам пощастило жити в будинку з диска, подивіться на вулицю і ви, ймовірно, бачили, що чотириколісний металевий короб, який може бути оснащений усіма технологічними інноваціями можна собі уявити, але тепер показує явні ознаки зносу. Автомобіль має контроль над Британією. Настав час звільнитися | George Monbiot Детальніше

Покласти його на інший шлях: через століття в результаті якого машина сиділа в центрі промислової цивілізації, вік автомобіля – масового володіння автомобілем, та ідея (в західному світі, принаймні), що життя не може обійтися без власних колесах – схоже, підходило до кінця. Топ Гір-це мертва качка. Ніхто не пише поп-пісні про Феррарі більше. Стереотипний гонщик хлопчик здається безнадійним атавізмом. І в наших містах, використання машин обігнали зовсім зеленішою, більше свободи можливостей.

Продаж дизельних і бензинових автомобілів буде заборонена у Великобританії 2040. Але тільки 10 днів тому Оксфорда оголосив, що він буде першим британським містом, в якому заборонять всі бензинові і дизельні автомобілі і мікроавтобуси – від декількох центральних вулицях до 2020 року, що розповсюджується на весь Міський центр 1о років потому. Париж буде банити всіх електромобілів до 2030 року, а тепер в звичку оголошувати день без автомобіля, на якому водії повинні триматися подалі від його історичного центру. У французькому місті Ліон, номери автомобілів впали на 20% з 2005 року, а влада націлилися на іншу краплину тієї ж величини. Лондон, між тим, розхристані думки, що зростання добробуту завжди викликає зростання використання в автомобілі, і бачив 25% зниження частки поїздок на машині з 1990 року.

Минулого тижня, підкресливши все більш імовірним прихід самокерованих автомобілів, "Дженерал Моторс" оголосила, що незабаром почнуться випробування автономних автомобілів в складних умовах Нью-Йорка, мабуть, останній крок у компанії швидке і щедро фінансуються приступити до створення нового флоту самостійне водіння таксі. Раніше в цьому році, синоптики в банку Америки орієнтовно стверджував, що США, можливо, досягла піка автомобілів", визнаючи, що "транспорт є дорогим і неефективним, роблячи стиглих сектора для руйнування". Їх увагу було приділено їздити обміну послуг, автомобілів-басейн-додатків і спільного використання велосипедів: те, що вони передбачають, мав почуття реальності, що вже ясно видно.

Рух на Оксфорд-стріт у Центральному Лондоні, в 1965 році. Фото: Пауелл/Getty Зображення

Муки народження чогось краще неминуче сумбурно, що підтверджується сморід в даний час навколишні убер – архетипічний приклад тих сучасних руйнівників, які вказують на майбутнє, при цьому приховуючи свої бачення в хмару зарозумілість. Але якою б убер недоліки (і треба сказати: в такому різноманітному місті, як Лондон, ідея традиційного чорного таксі, в основному білі англійці, що представляють собою порівняно прогресивний варіант здається хисткою, м'яко кажучи), його нововведення навряд чи буде покласти назад у коробку. У США середня вартість за милю обслуговування uberx становить близько 1.50$; у Нью-Йорку, володіння автомобілем становить близько $3 за милю. Як і коли убер і lyft – і що б їздити-родом послуг, або Приєднатися або витісняти їх – ідіть без водія в містах і передмістях по всій планеті, фінансова математика стане практично неможливим.

Під час всепроникаючий морок, не помиліться: це хороша новина. На самому серці це все дивно визвольний перспективи: мобільність більше не залежать від величезних грошових витрат і на організоване вимагання автострахування; всі, незалежно від віку або наявності інвалідності, в змозі отримати доступ до так само транспорту. При наявності необхідної політичної волі, скорочення числа автомобілів призведе до можливості кардинально перебудувати міських районах. Екологічні вигоди будуть очевидні. І як міста стають все більше і більше автомобілів-безкоштовно, селищах кричатиме для власних змін. Занедбані залізничні гілки, цілком можуть повернутися до життя; злом-вниз на автобусах, які прийшли з жорсткої економії повинні бути скасовані. У будь-якому випадку, буденне поняття "громадський транспорт" придбає новий імпульс. Я не справжній автолюбитель... | Вікторія Корен Мітчелл Детальніше

Це утопічно? Не більше, звичайно, ніж мрії людей, чиї бачення автомобіля за межами самого будинку і жвавих магістралей в кінцевому підсумку збулася, з кінця сумними наслідками. "Залишки старого повинні бути гідно поховані; шлях до нового готуватися", - сказав Генрі Форд. Як ні парадоксально, ту ж мудрість застосовна до чотириколісної мрії, яку він створив, і їх останній шлях на смітник.

• Джон Харріс-колумніст Guardian


banner14

Категория: Красота