Кращі фірми США, включаючи Walmart і Форд проти Трампа по зміні клімату


Опубликованно 04.12.2017 01:06

Кращі фірми США, включаючи Walmart і Форд проти Трампа по зміні клімату

З моменту вступу на посаду, Дональд Трамп витягнув США з Паризького угоди по клімату, відкат численними захисту від забруднення навколишнього середовища і улюблена вугілля як палива майбутнього, в ім'я створення робочих місць і закінчуючи тим, що він бачить, як "крадіжка американського процвітання". 'Поховав у болотах': підвищення рівня моря може знищити історичні місця на східне узбережжя США Детальніше

Ще не великий бізнес, він стверджує, що чемпіон всі частіше воліють ігнорувати скептичної позиції президента США з питань зміни клімату, і прагнути до їх власних екологічних цілей без нього.

Деякі країни корпоративних гігантів, включаючи Walmart, Дженерал Моторс, Форд і Марс, з'явилася на цьому тижні на другій щорічній компаній у конференції по зміні клімату в Майамі, щоб продемонструвати свої успіхи і зміцнити їх переконання, що стійкість та інші цілі можуть бути досягнуті незалежно від політики і цілей Білого дому.

"Ми були розчаровані [в] нас викликали з Парижа, але що добре, так це те, що компанії можуть зробити, щоб змінити ситуацію", - сказав Зак заморозити, старший директор зі стратегічних ініціатив у галузі сталого розвитку в Walmart, першою компанією, яка оголосить науково-обґрунтованих цілей для скорочення викидів і ключовим учасником ми ще в декларації, що слідом за Трампа Париж виводу.

“У всіх нас є багато ми можемо і повинні зробити, це стає все більш нагальною. Ми працювали над цим протягом тривалого часу, до цього адміністрація [і] ми думаємо про 10 років, де ми збираємося бути. Незалежно від того, що відбувається, це те, що ми віримо. Якщо ми робимо це правильно, ми побачимо прогрес".

Компанія Walmart, яка стверджує 260 мільйонів клієнтів в тиждень по всьому світу, і налічує 1,4 мільйона працівників у США, раніше в цьому році оголосила про свою ініціативу Гигатонна проект, який спрямований на скорочення викидів CO2 у всьому світі до одного мільярда тонн до 2050 року.

Інші компанії на конференції в Маямі – це пронизливе місце після повені від урагану Ірма у вересні і загрозою знищення від підвищення рівня моря протягом наступного століття – розхвалювали власні досягнення в пику позиції клімату Трампа. Наприклад, купити Дженерал Моторз' з 200 мегават енергії вітру для його Огайо і Іллінойс рослин досягає 20% від своєї мети використовувати тільки поновлювані джерела енергії до 2050 року. Кондитерський гігант Марс, між тим, приступив до здійснення плану сталого розвитку $1 млрд, розраховану на 70% зниження викидів парникових газів.

Для Джейсона Youner, головний виконавчий директор і засновник компаній у зміну клімату, це ще один доказ, що зелений-американського підприємства заповнення екологічного порожнечу, що утворилася козир адміністрації цинізм.

“Корпоративний сектор не звертаючи уваги на порядку денному президента. Вони роблять всі види зобов'язань, і вони змушують усіх видів політики та зміна підходу до своєї діяльності і зробити бізнес і заробити багато покращень", - сказав він.

“Повідомлення є одним із оптимізму і надії. Президент може тільки зробити так багато, він сповнений вихваляння і любить багато говорити трохи перебільшує свій вплив. У компанії відзначають, що вони можуть взяти на себе ініціативу і впливати на те, що відбувається на землі, значить, є надія та оптимізм. Компанії по всьому світу рухається вперед і не дозволю це адміністрації ізгоїв стримуватися".

Алана Libow, директор зі сталого розвитку компанії "Данон" в Північній Америці, підписала ми ще й чия вода evian в пляшках бренд став одним із перших великих американських компаній, щоб бути сертифіковані вуглецево-нейтральним вуглецем, довіряти, вважає с може обернутися політичної дискусії в свою користь як своїх клієнтів і акціонерів вимагати більш екологічно чистих методів.

"Це неймовірна можливість в іронічному сенсі, тому що бізнес завжди відіграє величезну роль у діях, які ми все сприймаємо в наших соціальних зобов'язань", - сказала вона. “Це лише підкреслює можливість і важливість для бізнесу. Компанія Danone була заснована на себе подвійні зобов'язання перед нашими акціонерами і суспільством, до того, як ми потрапили в світи сталий розвиток, корпоративна відповідальність, бути зеленим. Це момент виділення, нічого не змінилося в нашому бізнесі, і ми продовжуємо рухатися вперед і бути лідером в космосі".

Ще можна зробити в корпоративному світі, деякі учасники конференції вважають. Ніколь Labutong, технічний менеджер по КДП, розкриття і консультативної групи компаній, зазначив, що тільки 325 компаній з десятків тисяч з поставленими екологічними цілями були визначені науково обґрунтовані цілі.

“Наука-це правда, вірите ви цьому чи ні. Це недержавні структури, щоб виконувати свою частину, кажуть, що ти 'ще' і становлять для урядів, які не могли вірити в науку", - сказала вона.


banner14

Категория: Красота