Один з трьох автомобілів у скандал Фольксвагена ще не визначена, цифри показують


Опубликованно 13.11.2017 14:10

Один з трьох автомобілів у скандал Фольксвагена ще не визначена, цифри показують

Третина автомобілів, вироблених Volkswagen з пристроями, щоб обдурити тести викидів залишаються незафіксованими, через два роки після того, як вибухнув скандал.

У те, що було придумано "дизель боян", Фольксваген обладнали свої транспортні засоби з пристроями поразку, призначені для отримання, коли вони проходять випробування, щоб вони могли виявитися значно менше забруднюють навколишнє середовище, ніж в реальності.

Згодом компанія зобов'язалася відкликати всі свої автомобілі і видалення пристроїв.

Однак, місячна ставка виправлення до Volkswagen випускаються автомобілів впало на 2% постраждалих від в лютому попереднього максимуму 10%, незважаючи на завдання не були завершені, повідомляє Департамент транспорту.

Скандал викидів, постраждалих 1,207,152 автомобілів у Великобританії і в той час як дві третини машин були виправлені, ставка виправлення інше застопорилося.

Аналіз показав виправити-швидкість Шкоди шипами між липнем і серпнем приблизно в два інших брендів Volkswagen, аномалія поцікавилася Мері Криг, лейборист для Вейкфілда і голова комітету з аудиту навколишнього середовища.

Виправлення-ціни для інших марок знижується.

Криг направив в Департамент транспорту, щоб висловити занепокоєння комітету з приводу відсутності прогресу у застосуванні виправлення для автомобілів, обладнаних пристроями поразку.

"Він протягом двох років після скандалу Фольксвагена був виявлений, третю частину транспортних засобів досі не Виправлена й ціни суттєво сповільнилося", - сказав Криг.

“Важливо, що автомобілів на дорогах Великобританії дотримуються нормативів викидів, зокрема, так як країна стикається з небезпечним рівнем забруднення. Департамент повинен взяти на себе відповідальність за забезпечення того, щоб ці виправлення будуть завершені якомога швидше".

Відділ прес-секретар транспорту сказав: "уряд Великобританії як і раніше вважає неприйнятними дії Фольксвагена вкрай серйозно і напружено працює від імені споживачів Великобританії".

"Чиновники в Департаменті транспорту проводити щомісячні наради за участю представників Volkswagen для інформації про кількість оновлення для всіх відповідних брендів і натискати їх за рештою питань".

Директор Фольксвагена управління Великобританії Пол Вілліс заявив у лютому громад Комітет з транспорту, який фірма сподівається виконати програму кріплення до осені цього року.

Грінпіс чистий служака повітря Мел Еванс сказав: “раз у VW є ухилився від свого обов'язку.

“Це платили ніяких штрафів, або залучаються до кримінальної відповідальності у Великобританії, як це було в США.

"Тепер він не тільки повністю задовольняти власні терміни для повернення товару його хитромудрий дизелів, які в даний час єдиний захист, пропонованих населенню."

Звіт прийшов день після того, як було оголошено, уряд Великобританії судять в третій раз за нелегальності рівень забруднення повітря, які викликають 40,000 ранніх смертей щороку.

Забруднення діоксидом азоту, в основному випускаються дизельних автомобілів, незаконно в більшості міст Великобританії з 2010 року.

Останній план уряду була висміяна як "вкрай неадекватним" керівники міста і "непрощенним" лікарі.

Фольксваген виробництво автомобілів для Audi, Шкода, Сеат і Фольксваген бренди, які постраждали в результаті скандалу, що торкнулися 11 млн автомобілів по всьому світу.

Приховані пошкодження від VW транспортних засобів, обладнаних пристроями становила щорічно від 250 000 до 1 млн додаткових тонн, за даними одного аналізу.

Це можна прирівняти до всіх викидів NOx у Великобританії з усіх електростанцій, кораблів, промисловості та сільського господарства.

Машини були запрограмовані для регулювання повітря-палива співвідношення і потоків вихлопу, а в деяких випадках, щоб впровадити рішення, яке робить NOx в нешкідливі, коли вони були випробувані.

Однак, при роботі у звичайному режимі, на набагато більш високий рівень продуктивності, автомобіль ніколи не діяти таким же чином. Nоx, які вони виробляють, наприклад, буде дійсно шкідливо.

Після первісного одкровення Фольксваген бос Майкл Хорн заявив, що компанія була "тотально облажались", в той час як інші боси зобов'язався повернути довіру "не залишивши каменя на камені".


banner14

Категория: Красота