Модель з ДЦП стала обличчям кампейна українського бренду Andre Tan


Опубликованно 02.11.2017 05:28

Модель з ДЦП стала обличчям кампейна українського бренду Andre Tan

Новини шоу бізнесу: Світ моди перестає бути жорстким і категоричним щодо стандартів краси.

Сьогодні дизайнери знімають в лукбуках і кампейнах моделей plus-size і моделей у віці. Все частіше з'являються моделі з нестандартною зовнішністю — це стало певним викликом і новою тенденцією, яка надихає і змушує задуматися, що, незалежно від нав'язаних канонів і стереотипів, кожна людина прекрасний і перед ним відкритий дивовижний світ можливостей.

Україна також не стоїть на місці і підхоплює світові тенденції. У вересні про час Ukrainian Fashion Week український дизайнер Андре Тан вперше в історії української моди вивів на подіум plus-size моделей, а тепер представляє новий кампейн на важливу соціальну тему.

Обличчям кампанії стала 16-річна одеситка Христина Ромайская. У Христини непростий діагноз — ДЦП (дитячий церебральний параліч). Її батьки борються за життя дівчини з перших хвилин.

«Я давно хотів підняти таку болючу тему для всього світу, як люди, які мають обмежені фізичні можливості. Якщо в усьому світі є програми, які допомагають дітям і людям з інвалідністю будувати повноцінне життя, то в нашій країні це тільки зароджується. Цим проектом я найбільше хотів показати, що все це відбувається навколо нас, і кожному потрібно замислитися і побачити: яким би не був чоловік — таким як всі або відрізняється від інших, він має право жити повноцінним життям і займатися тим, чим подобається або про що мріє. І наше завдання — їм допомогти. Христина — дивовижна дівчина, яка мріє про кар'єру в модельному бізнесі, і я щиро радий, що вона взяла участь у зйомці», — прокоментував Андре Тан.


banner14

Категория: Мода