Наші міста потрібно менше машин, не чистіші машини


Опубликованно 31.10.2017 06:58

Наші міста потрібно менше машин, не чистіші машини

Привид наших міст задихаючись від нездорового повітря спонукало уряди багатьох країн санкціонувати перехід на електромобілі. Їх побоювання цілком обгрунтовані, навіть якщо їх пропозиції не дотягують те, що потрібно.

За останні чотири десятиліття, автомобілі стали набагато менше забруднюють навколишнє середовище. Їх ефективність палива практично в два рази і їх викидів вихлопних газів були скорочені більш ніж на 95%. Ще такі міста, як Лондон і Париж все ще борються зі смогом і забрудненням навколишнього середовища. Каліфорнії протягом багатьох десятиліть вимагали жорсткі норми викидів в США, і ще Лос-Анджелес очолює список міст США на погану якість повітря. Переїзд весь-електричний автомобіль флотів буде позитивним кроком, хоча і неадекватним заходом. Лондон має привести у показі електромобілі не будуть боротися із забрудненням повітря Детальніше

Наша архітектура міської мобільності доведеться зазнати кардинальних змін. У Бостоні, більш 40% автомобілів в годину пік тільки один мешканець. Ми обволікають кожен пасажир, вагою в середньому 70-80кг (11-13ст), в пакеті, який важить в 20 разів їх вагу для досягнення мобільності. Це займає багато енергії для переміщення цієї маси.

Навіть з урахуванням набагато більшої ефективності електромобіля з нульовим рівнем викидів з вихлопної труби не означає нульового рівня викидів вуглецю для подорожей. Сьогодні понад 50% електроенергії, що виробляється у Великобританії і понад 65% електроенергії, що виробляється в США відбувається від викопних видів палива. Наш вуглецевий слід буде поліпшуватися ледве чверть, якщо ми всі перейдуть на електромобілі.

Є й інші аспекти, щоб бути стурбовані. В даний час ми вимагаємо значного кількості цінних міських земель для автомобільних доріг. Лондон виділить майже 24% від своїх земельних територій доріг і допоміжної інфраструктури. У багатьох містах США це може бути як високо як 40%.

Всесвітня організація охорони здоров'я підрахувала, що місто має виділити не менше дев'яти квадратних метрів зелених насаджень на кожного жителя. Ще багато швидкозростаючих міст світу не менше двох квадратних метрів після розподілу все більш дорогоцінну землю, щоб нагодувати ненаситний апетит для доріг і паркування.

Вони служать невидимим субсидій для автовласників навіть у громадському транспорті лицем ворожої критики їх більш помітними Фінанси. В дослідженні Світового банку зазначається, що більшість вулиць і головних доріг в містах не занижені, навіть після податків на паливо вважаються продажу.

І, схоже, навіть це не вирішить проблему. У Лос-Анджелесі, який пропонує більше пропускної здатності доріг на душу населення, ніж в будь-якому іншому великому місті США, виявила, додавши, доріг і магістралей просто заохочує більше людей, щоб використовувати режими особистому транспорті. Середня відходи Лос-Анджелес приміські майже 5,5 днів кожен рік паралізований в пробках. Затори також зростаючим економічним тягарем для більшості міст. Дослідження, проведене в Індії визначив, що затори можуть рахунок ерозії майже 3% ВВП за розповзання Нью-Делі, столична область.

Іншими словами, поспіх тільки екологічно чисті автомобілі не вирішить проблеми міста вирішуємо. Швидше, містам потрібно набагато менше машин і повинні підтримувати різні режими користь пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту або загальної мобільності.

Нью-Йорк, де на душу населення, автомобілізації становить половину від середнього по США, половина в цілому викиди вуглекислого газу на людину в Лос-Анджелесі. Транспортна складова з цієї суми на душу населення викиди вуглекислого газу на Нью-Йорк чверті житель Лос-Анджелеса. Uber для тренерів: чи можуть ці стартапи революціонізувати міжміських поїздок? Детальніше

Для того, щоб витягнути людей з автомобілів, міст також повинні зробити його простіше для людей, щоб з'єднатися між різними видами транспорту. Поведінкові дослідження показали, що пасажири перейдуть маршрути і режими, якщо кращі варіанти доступні.

Перш за все, міська влада визнають важливість управління для підвищення ефективності мобільності. Правила, які керують парковка ємність або в центрі міста обмеження руху, в поєднанні з фінансових і нефінансових заходів, все частіше використовуються, щоб мотивувати пасажирів тяжіють до способів пересування відповідність суспільних цілей. Вони варіюються від стимулів для підвищення заповнюваності транспортних засобів, сприятливі під'їзні шляхи і паркувальні місця для автомобілів з низькою впливу на навколишнє середовище, а також стимулювання останньої милі зв'язку та спрямовані на підвищення ефективності громадського транспорту.

Ми всі хочемо, щоб наші міста повинні бути швидше, розумніші і зеленішою – і автомобіль не єдиний відповідь. Ми повинні використовувати технології і підприємництва для того щоб забезпечити що наші міські майбутнє є справедливим, відкритим і приведений у відповідність із загальним благом. Sumantran венкат, Чарльз чудово і Девід Gonsalvez є авторами швидше, розумніші, Екологічніше: майбутнього автомобіля та міської мобільності, опублікованій прес mit


banner14

Категория: Красота