Забруднення повітря вбиває нас. В якості терапевта я вітаю цю нову плату водіїв | Кріс Гріффітс


Опубликованно 29.10.2017 02:42

Забруднення повітря вбиває нас. В якості терапевта я вітаю цю нову плату водіїв | Кріс Гріффітс

У доповіді, опублікованій минулого тижня міжнародні експерти показує забруднення викликало більше смертей у Великобританії, ніж у багатьох інших країнах Західної Європи. Забруднення повітря в значній мірі не видно, тому важко зрозуміти, скільки шкоди він робить для нашого здоров'я. Але дослідження, як lancet комісія з питань забруднення дати зрозуміти, що погана якість повітря, зростає ймовірність не тільки розвиток різних респіраторних захворювань, а також частоти і тяжкості нападів цих захворювань.

Як і багато GPS, я бачу цей "подвійний удар" у дітей і підлітків, які приходять на операцію кожен день. Дітей дошкільного віку, які живуть поруч з основними дорогами мають підвищений ризик розвитку хрипи, викликані вірусною застуди – це стан ми називаємо "дошкільний хрипіти". Вплив забрудненого дорожнього руху також збільшує шанс дитини розвивається астма. Для дошкільного wheezers і дітей з бронхіальною астмою, тоді дні високого забруднення можуть викликати важкі епізоди хрипи, особливо якщо забруднення не були розігнані вітром. Глобальне забруднення вбиває 9м в рік і виживання загрожує людських суспільств Детальніше

Ще гірше, коли діти виростуть, забруднення повітря обмежує зростання їх легені. Поки це неможливо, щоб побачити ці ефекти у дитини, що сидить попереду вас в хірургії, вони були підтверджені у ряді досліджень в США та Європі. Фактично ми створюємо покоління підлітків з уповільненим розвитком легенів.

Як вони стають старше, дорослих, в якій функція легенів і здатність природним чином знижуватися, це зниження ємності є великою проблемою. Останні дослідження показують, що дітей з персистуючою астмою, які вступають у доросле життя зі зниженою легеневої зростання, мають більшу ймовірність швидше зниження життєвої ємності легень, до точки, де на початку середнього віку (як тільки їх четвертий десяток) вони розробили хронічна обструктивна хвороба легень (ХОЗЛ).

Я зверталася жінка середніх років в мою операцію минулого тижня саме в такій ситуації: у неї є персистуючої астми, яка не піддається лікуванню. Майже напевно легке тестів я попросив її зробити в найближчі тижні покаже незворотні пошкодження легенів. Такі люди на серйозний ризик довготривалої хвороби, з частим бронхіту, ведуть до подальшого погіршення функції легень і, можливо, ранньої смерті. Оксфорд прагне до першої зони з нульовим рівнем викидів у світі з бензиновими заборона автомобілів Детальніше

Вчора я бачив людину, яка бореться за кожен подих, ніби це було його останнє, його легені зруйновані ХОЗЛ. Його сім'я безпорадно дивилися. Його інфекція грудей не відреагували на антибіотики і сильні стероїдні таблетки; госпіталізація по швидкій був його єдиний шанс.

Ось чому я вітаю нове звинувачення меру Лондона токсичність, яка сьогодні приходить в силу і прагне знизити забруднення повітря, викликане дизельних автомобілів у столиці. Дослідники в Каліфорнії нещодавно показали, що там, де рівні забруднення везуть, дітей ростят легенів, може принаймні частково відновити.

Хвороби, пов'язані з впливом забруднення повітря у дорослих Тривалість інших респіраторних і не респіраторних захворювань, включаючи пневмонію, ангіну, серцеві напади, інсульти і навіть когнітивних порушень. Закопчені частинки і діоксид азоту, що вдихається вагітної жінки збільшує ризик передчасних пологів і низької ваги при народженні у строк. В цілому, отже, забруднення повітря негативно впливає на наше здоров'я всього нашого життя. Ці хвороби можуть мати далекосяжні наслідки для якості життя людей, їх сімей, їх засоби до існування і свої фінанси. Один пацієнт, якого я добре пам'ятаю, втратила роботу через повторюваних тяжких нападів астми.

Звіт минулого тижня "Ланцет" назвав забруднення повітря від автомобілів і фабрик, найбільший вбивця, що становить 6.5 м смертей по всьому світу. Ми знаємо, що у великому Лондоні, автомобільний транспорт генерує 45% токсичних викидів оксидів азоту. Моделювання показало, що поряд з іншими заходами, частка дизельних автомобілів повинні бути знижені з 57% до 5% від загальної суми, якщо Лондон повинен стати сумісним з правовими обмеженнями.

Нове звинувачення токсичності зіткнулася з критикою від деяких власників автомобілів. Я з розумінням ставлюся до проблем людей вже вичавили з-за високої вартості життя, але є вагомі причини для введення зарядки забруднення. Незаконно високий рівень забруднення повітря впливає на всіх людей, що живуть і працюють у столиці, з пішоходів і велосипедистів з самих водіїв. Метою цього збору є ефект зміни поведінки. Він покликаний заохотити власників самих чистих транспортних засобів, щоб скоротити кількість поїздок, ширше використовувати інші варіанти транспорту або врешті-решт змінити на менш забруднюючі види транспорту, такі як електричний-працює один. Забруднення повітря в Англії, і особливо Лондона, була описана багатьма фахівцями як надзвичайна ситуація в галузі суспільної охорони здоров'я

Таке рішення політики відбувається тільки тоді, коли докази шкоди здоров'ю населення є переважною – як, наприклад, при заборону куріння в громадських місцях. Ми знаємо, що цей підхід працює: заборона на куріння визволив значні поліпшення в області суспільної охорони здоров'я, зниження показників передчасних пологів приблизно на 4%, дитячих госпіталізацій з астмою на 10% і пневмонія майже на 20%.

Забруднення повітря в Англії, і особливо Лондона, була описана багатьма фахівцями як надзвичайна ситуація в області суспільної охорони здоров'я. Це проблема, яка не може бути вирішена без деяких зусиль з боку осіб, політиків, та й взагалі автопрому. Тільки зарядки драйвер не вирішити цю проблему, але це необхідно, щоб допомогти всім дихати чистим повітрям. Ніхто не повинен страждати від згубних наслідків забруднення: вони можна попередити.

• Професор Кріс Гріффітс-провідний центр первинної медичної допомоги і охорони громадського здоров'я, Сент-Бартоломью (Барт) та Лондонської школи медицини і стоматології, директор Центру астми Великобританії для прикладних досліджень. Він працював в якості терапевта в східному Лондоні вже понад 20 років


banner14

Категория: Красота