Люди, водіння вимирання швидше, ніж види можуть розвиватися, кажуть експерти

Опубликованно 27.10.2017 10:26

Люди, водіння вимирання швидше, ніж види можуть розвиватися, кажуть експерти

Вперше після того, як зникли динозаври, людей заганяють тварин і рослин вимирання швидше, ніж нові види можуть еволюціонувати, один із світових експертів з біорізноманіття попередив.

Фахівці з охорони навколишнього середовища вже заявили про те, що світ перебуває в лещатах "шостого великого вимирання" видів, що обумовлено руйнуванням природного середовища існування, полювання, поширення чужорідних хижаків і хвороб та змін клімату.

Проте до недавнього часу це була надія, що швидкість, з якою нові види розвивалися в ногу з втрати різноманітності життя.

Виступаючи напередодні двох доповідях на наступному тижні, про стан живої природи у Великобританії і Європі, Саймон Стюарт, голова Комісії з виживання видів Міжнародного союзу охорони природи – орган, який офіційно заявляє, види, що знаходяться під загрозою і вимерли – каже, що вже "майже напевно" було перейдено.

"Вимірювання швидкості, з якою нові види еволюціонують складно, але немає ніяких сумнівів, що нинішні темпи вимирання швидше, ніж це, я думаю, що це неминуче", - сказав Стюарт.

МСОП, створені ударними хвилями з основними оцінка біорізноманіття у світі в 2004 році, які підрахували, що темпи вимирання досягли 100-1 000 разів, що запропонована копалин до появи людини.

Ніяких офіційних розрахунків були опубліковані з тих пір, але консерватори погоджуються, швидкість втрати збільшилися з тих пір, і Стюарт сказав, що це можливо, що драматичні прогнози експертів, як відомий біолог з Гарварду Е Про Вілсон, що рівень втрат може досягати 10 000 разів перевищує фоновий рівень у два десятиліття може бути правильним.

"Всі докази, він має рацію", - сказав Стюарт. "Деякі люди стверджують, що це вже це ... речі може бути тільки погіршилося через драйверів втрат, таких як втрата середовища проживання і зміна клімату, все стає гірше. Але ми знову нічого не вимірювали темпи вимирання з 2004 року і тому що за нашими нинішніми оцінками, містять у десятки разів вибір повинен бути дуже великий погіршенні або поліпшенні підібрати змін".

Вимирання є частиною постійної еволюції життя, і тільки 2-4% видів, які коли-небудь жили на землі, як вважають, щоб бути живим сьогодні. Однак копалини записи показують, що для більшості 3.5 планети річну історію млрд. стійкі темпи втрати видів вважається, що приблизно одна з мільйона видів щороку.

Тільки 869 вимирань були офіційно зареєстровані з 1500, проте, оскільки вчені тільки "описано" майже 2м приблизно 5-30м видів по всьому світу, і тільки оцінений природоохоронний статус 3% опитаних, темпи вимирання складається з швидкості втрати серед видів, які відомі. Таким чином, МСОП розраховується в 2004 році, що швидкість зниження зросла до 100-1,000 за мільйони видів щорічно – ситуація порівнянна з п'яти попередніх "масових вимирань", – останнім з яких був колись динозаври були стерті з лиця землі близько 65 млн. років тому.

Критики, у тому числі Скептичний еколог автора Бьорн Ломборг, стверджували, що із-за таких діячів покладаються на стільки оцінки кількості базових видів, і останні темпи вимирання на основі викопних морських тварин, величезні поля для помилки роблять ці цифри дуже ненадійні, щоб сформувати основу дорогих природоохоронних дій.

Однак Стюарт говорить, що МСОП показник може виявитися заниженим проблеми, тому що вчені дуже неохоче заявляють видів вимерло, навіть якщо вони іноді не бачили протягом десятиліть, а тому що мало у світі рослин, грибів і безхребетних ще не були офіційно зафіксовані і оцінені.

Розрахункове збільшення вимирання курс повинен також бути у порівнянні з в іншому дослідженні порогів стійкості до природного світу, шведські вчені, які попереджали, що нічого в 10 разів перевищує фоновий рівень вимирання – 10 видів, в кожному по мільйону на рік – вище межі, який можна було б миритися, якби світ був, щоб бути безпечним для людини, сказав Стюарт.

"Ніхто не стверджує, що це як малі, як 10 разів", - сказав він. "Існує невизначеність на всьому шляху вниз; єдине, в чому ми впевнені-це ступінь, за те, що природно, і він стає гірше".

Багато хто інші види "виявлений" щороку по всьому світу, не відображаються вимерли, а ці "нові" рослини і тварини існуючих видів, виявлених людиною в перший раз, не ново розвиненого вигляду.

Крім зникнення, МСОП перерахував 208 видів, як "можливо зниклі", деякі з яких не бачили впродовж десятиліть. Майже 17,300 вид вважається під загрозою, деякі в таких малих популяціях, що тільки успішне збереження дії можуть зупинити їх від вимирання в майбутньому. Це включає в себе один-в-п'ять ссавців оцінювали, один-в-вісім птахів, один-в-трьох гадів, і один-в-чотири корали.

Пізніше в цьому році Конвенція про біологічне різноманіття, як очікується, офіційно заявляю, що запорукою у 2002 році світові лідери зі скорочення темпів втрати біорізноманіття до 2010 року не була досягнута, і домовитися про нові, більш сильні мети.

Незважаючи на загострення проблеми і зростаюча загроза зміни клімату, експерти підкреслюють, що розуміння проблем на якому диску рослин і тварин на вимирання значно покращилася, і заощадження можуть бути успішними у збереженні видів від зникнення в дикій природі.

Цей рік був оголошений міжнародним роком біорізноманіття і він також сподівається, що доповідь ООН цього літа, економіки екосистем і біорізноманіття, буде сприяти тому, щоб уряди виділяти більше коштів на збереження біорізноманіття.

Професор Норман Маклеод, зберігач палеонтології в Музеї природної історії в Лондоні, попередив, що, коли викопне експерти знаходять свідчення великого вимирання вона може з'явитися в пласт, що охоплює можливо 10 000 років, тому вони не можуть точно сказати, якщо раптом криза або аномально високі темпи вимирання видів на протязі століть або тисячоліть.

З цієї причини, "математичні предмети" оцінок вимирання не було достатньо, щоб бути впевненим про сучасний стан зникнення, сказав Маклеод.

"Якщо речі не падають замертво на ваше самопочуття це не означає, що ти не в центрі великого вимирання", - сказав він. "До того ж, якщо вимирань і залишаються відносно скромними, то, [навіть] агреговані протягом багатьох років, все одно в кінцевому підсумку відносно скромне подія вимирання". Види на межі оголошено вимерлим

Міжнародний союз охорони природи (МСОП) перераховані 208 видів, як "можливо зниклі", більше половини з яких є амфібії. Вони визначаються як види, що знаходяться на балансі докази, які можуть бути вимерли, але є невеликий шанс, що вони можуть існувати".

Kouprey (або сірий бик; sauveli ЛС)

Що: дикі бики з рогами, які живуть у невеликих стадах

Домен: в основному Камбоджа, Лаос, В'єтнам, Таїланд

Населення: немає перших рук спостереження з 1969 року

Основні загрози: Полювання на м'ясо і торгівлі, хвороби худоби і руйнування середовища проживання

Перетинчасті ноги кокуй (або кокуй потоку; Eleutherodactylus karlschmidti)

Що: великі чорні жаби, що живуть в гірських струмках

Домен: Схід і Захід Пуерто-Ріко

Населення: не бачив з 1976 року

Основні загрози: хвороба (chytridiomycosis), зміна клімату та інвазивні хижаків

Золота жаба кокуй (Eleutherodactylus jasperi)

Що: маленький жовтогарячий жаба живе у лісі або на відкритих кам'янистих місцях

Домен: Сьєрра-де-Кайей, Пуерто-Ріко

Населення: немає спостережень з 1981 року

Основні загрози: невідомі, але підозрювані руйнування довкілля, зміна клімату, хвороби (chytridiomycosis) та інвазивних хижаків

Серце Ара (або маленький синій Ара; Cyanopsitta spixii)

Що: яскраво-сині птахи з довгими хвостами і сірими/білими головками

Домен: Бразилія

Населення: остання відома дика птиця, зник у 2000 році; 78 в полоні

Основні загрози: знищення птахів виступає кори мурашиного дерев caraiba для гніздування, та розведення диких

Кафе марроне (Ramosmania rodriguesii)

Що: білий квітучий чагарник, пов'язаних з кавою рослина родини

Домен: Острів Родрігес, Республіка Маврикій

Населення: один дикий рослина відомо

Основні загрози: втрата середовища існування, представив випасу тварин і рослини чужорідні

Джерело: МСОП і Королівські ботанічні сади Кью. На відзначення Міжнародного року біорізноманіття МСОП працює щодня профілю загрозливих видів протягом 2010 року. См iucn.org.