Ключові електричні автомобілі зміни в енергетичній промисловості Великобританії


Опубликованно 25.10.2017 01:40

Ключові електричні автомобілі зміни в енергетичній промисловості Великобританії

Ви їдете додому і підключити електричний автомобіль, сказати додаток, скільки миль вам потрібно на наступний день. Як ви їсте вечеря, відпочинок і сон, ваш постачальник електроенергії бере на себе управління вашої батареї, використовувати його, щоб купувати електроенергію, коли це дешево, продати його пізніше, коли високий попит штовхає ціни вгору.

Компанія пропонує національну і місцеву владу сервіси мережі від акумулятора, що робить більше грошей, які він буде пізніше розділити з вами, можливо, "вільні милі" для вашого автомобіля.

Це звучить як далеке бачення майбутнього. Але цей сценарій стане реальністю в наступному році для британських домогосподарств можуть дозволити собі новий автомобіль Nissan Leaf електричного автомобіля і готові дозволити енергії фірма ОВО, щоб відповідати спеціальним зарядним пристроєм в їх будинку. Як зелений британський рекорд з поновлюваних джерел енергопостачання? Детальніше

"Клієнт повинен захотіти це зробити і зрозуміти, і дозволити комусь ще, щоб мати деяку ступінь контролю над їх моделей зарядки для деяку форму нагороди," сказав Те Пакенхем, голова електромобілів в ОВО.

На його думку, виграють усі: люди, постачальників і енергетичних мереж справляються з ростом, але мінлива, кількість вітру і сонячної енергії, що протікає через їх кабелі.

“Електромобілі, як і всі автомобілі, це неефективно використовуваних активів: автомобілі паркуються 92% часу, нічого не роблячи. Так чому б не зробити деякі використовують його, щоб дозволити нам для розгортання поновлюваних джерел енергії на сітці, і ви хочете, щоб власник автомобіля хоч якось користь?" - сказав він.

Це не просто середніх Челленджер компаній, таких як ОВО придивляється до цієї нової можливості. Великий-шість фірма E. on запустив тариф минулого тижня націлювання власників електрокарів, пропонуючи електроенергії в нічний час – коли більшість КК 100 000 вилка-в автомобіль заряджений і коли попит на енергію, як правило, на найнижчому – за цінами на третину дешевше, ніж в денний час. Рушійна сила: електромобілі витісняючи традиційні двигуни? Детальніше

"Наступна велика проблема буде, як ми інтегруємо всі ці електромобілі в енергосистемі", - сказав д-р Кріс Хорн, голова комісії з організації в компанії E. on. "В той час, ви можете побачити, як це повна зміна в тому, як ми думаємо про енергетичних, автомобільних транспортних засобів".

Німецька фірма вивчає транспортного засобу до сітки технологія використовується компанією Nissan і ОВО. Е. вважає, що концепція може почати, щоб стати більш поширеними в найближчі десятиліття, викликаний державним фондом 20 мільйонів фунтів на проекти, починаючи з наступного року, і більшої доступності моделі електромобіля – не всі на це здатні.

Цей перемикач, від осіб, потенційно віддаючи владу своєму постачальнику, а також приймаючи його, знаменує початок нових відносин між енергетичною компанією і громадянином.

З одного боку, дешевше сонячних батарей і зберігання енергії в будинку, так як один дослідник з Імперського коледжу нещодавно висловився, "Прокачати доходів з комунального сектора".

"Наші відносини з сітки стануть зовсім іншими, від того, повністю залежить від сітки до влади, люди можуть стати трохи більш взаємозалежним, давати або брати", - сказав Дейл Вінс, засновник "зеленого електрики" фірма сайту ecotricity.

“Там буде роль для енергетичних компаній, це буде просто дуже різні. Це може бути значно зменшена за обсягом поставляється енергії, якщо ви йдете далеко в майбутнє", - додав він.

З іншого боку, допомогти клієнту комплексу завдань експлуатації його батареї є можливість для енергетичних компаній, щоб вийти за рамки просто постачання електроенергії і газу, якщо ціна все-таки головною відмінною рисою, на різних постачальників послуг, енергії.

Британський газ вже пішли цим шляхом, пропонуючи широкий спектр розумний будинок продукти під своєю торговою маркою вулика і запуск сайту, щоб знайти торговців.

Сказав Хорн електромобілі, які надає можливість фірми до зміни їх відносини з споживачами і пропонувати їм "рішення", а не лише владі.

“Ми думаємо, що люди можуть стати їх власної енергії-незалежний підрозділ, і ми раді, що бачення і треба його підтримувати. Але, очевидно, що якщо люди не купують енергію від нас, ми повинні знайти інші способи, щоб мати відносини з ними, та забезпечувати їх продуктами і послугами", - сказав Пакенхем.

Роберт Ллевеллін, актор і письменник, знає все про те, що зміна ставлення. Адвокат для електромобілів і поновлюваних джерел енергії, він мав електромобіль та сонячні електростанції протягом семи років, і панелі сонячних батарей були оновлені в цьому році. “Це змінило мої відносини з постачальником енергії – я даю їм набагато менше грошей. Починаючи з травня, я був близько 85% живлення від сонячної", - сказав Ллуэллин, найбільш відомий по ролі Крайтен механоїдів у Червоного карлика.

"Мій будинок немає ніякої різниці, а якщо були й 5м будинках з [сонячні та електричні машини], було б реально допомогти національної мережі і понизити витрати на генеруючі потужності", - сказав він, звертаючись до ?3 млрд. щорічних витрат для споживачів працює у Великобританії енергетичних мереж.

Актор Роберт Ллевеллін є захисником для електромобілів і поновлюваних джерел енергії. Фото: Едріан Sherratt для опікуна

Для Ллевеллін, електрокари, акумулятори та сонячні батареї є самим захоплюючим не на індивідуальному рівні, а на рівні громад, говорячи про зусилля своєму селі Глостершир генерувати власну електроенергію. "Що швидко розвиваються громади і розподіл енергії", - сказав він.

Це майбутнє, де електричні машини використовуються в якості ключового елемента нашої енергетичної системи, не без можливих недоліків. Вінс сказав, він висловив занепокоєння з приводу впливу на довговічність батареї автомобіля, хоча ОВО думає активного управління, це може бути навіть корисно. Аналітичних центрів попередили про те, що відразу шість електромобілів в одному районі може стати причиною незапланованої падіння напруги, якщо вони не справляються у потрібний час доби. І ще одна турбота-соціальні наслідки багато сонячних і електричних автомобілів обладнаних будинках для зменшення їх залежності від електроенергії.

Едвардс, аналітик експерт з енергетичних питань Корнуолл проникливості, сказав: "Якщо я встановити батареї в моєму будинку, тому що я можу собі дозволити поставити акумулятор, це означає, що я уникаю витрат, використання національної грід, але мої сусіди може і не бути, і вони повинні вибрати слабину, що я не плачу."

Ризик, як він висловився, що в один прекрасний день "ви залишаєтеся з ?3млрд рахунок посадки на одній старій леді в Корнуоллі". Щоб уникнути цього, регулятора ofgem, це дивлячись, як платити за енергію мережі може змінитися в майбутньому, такі як телефон, оренда-стиль плату, а не на основі кількості використовуваної енергії.

Існують також розбіжності з приводу того, що це більш ефективно виробляти і зберігати владу на місцевому рівні, поряд з якою вона споживається, або на великі центральні електростанції енергія передається на великі відстані.

"Те, що робить влада, де він використовується на дому-це найбільш ефективний спосіб зробити це, тому що вам уникнути всіх втрат в системі розподілу і передачі його людям", - стверджує Вінс. Під Джеремі Корбіна, Лейбористська партія зробила такий децентралізованій системі одну з дощок свою енергетичну політику.

Для Едвардса, це не враховуючи, що більшу енергетичну незалежність для споживачів це добре. “Це не обов'язково, тому що найефективнішим способом для вироблення електроенергії в дуже великих електростанцій. Вони будуть більш ефективні, ніж все, що ви можете дотримуватися на вашій даху".

Одне Едвардс домовляється про те, що батареї, поряд з тенденціями, такими як відновлюваних джерел енергії та більшою оцифровки, приходячи в сенсі потрясіння. "Система принципово зміниться", - сказав він.


banner14

Категория: Красота