'У світі, де 12-річні діти можуть їздити на велосипеді-це мета, але міністр сподівається, що інші держави, щоб доставити


Опубликованно 22.10.2017 08:20

'У світі, де 12-річні діти можуть їздити на велосипеді-це мета, але міністр сподівається, що інші держави, щоб доставити

Джессі Норман, міністр транспорту, в повноваження якого входить, Велоспорт, лише в роботу протягом шести місяців, але вже викликало суперечки, наполягаючи на тому, що велосипедистів дотримуватися правил дорожнього руху, що критикують тут на блозі велосипед.

У його кабінеті на кафедрі транспорту у Вестмінстері, він справляє враження привітного і відкритого і розмови розмовляє, коли справа доходить до велосипедів для транспорту.

Дізнавшись "безліч речей" на зустрічах з агітаторами, оскільки спори, говорить Норман ключове питання: "як можна здійснити перехід у світ, де 12-річні діти можуть їздити на велосипеді?"

"Я як 12-річний випробування", - каже він. "Я думаю, що Кріс Бордман абсолютно правильно говорити про це".

Джессі Норман: Велоспорт і прогулянки дуже важливі і уряд повинні підтримувати це. Фото: Грем Робертсон для опікуна

Його рішення? “Я думаю, що якщо ми робимо нашу роботу правильно, є цілий ряд речей, і інфраструктура абсолютно частина. Урок з багатьох випадках краще велосипедної інфраструктури – поліпшення дорожньої інфраструктури – допомагає залучити нових користувачів, але це зовсім не означає, що лише частина картини."

Однак, він бачить в цьому в першу чергу прерогативою місцевої влади та благодійних організацій як Sustrans, не національне уряд, який стає проблематичним, коли місцева влада не в змозі діяти, побоюючись негативної реакції, чи відсутність інтересу.

Він також вірить у тренувальному циклі. “Сайт bikeability дійсно важливо, насправді навчання дітей, як використовувати безпечно і ефективно циклі на дорозі, навчаючи їх гарним манерам і передової практики, а також сигналізація. Я вражений кількістю велосипедистів, які не ефективні сигнал зараз на дорогах – це приголомшує". Великобританія може розглянути можливість субсидування електротранспорту на велосипеді Детальніше

Полеміка виникла після Норман писав Велоспорт організацій, підкреслюючи необхідність для водіїв дотримуватися правил дорожнього руху після того, як велосипедист Чарлі Аллістон був поміщений у в'язницю за вбивство Кім Бріггс, вразивши її в той час як на велосипеді без переднього гальма. Критики відзначили міністри ніколи не зробив те ж саме з водінням груп, незважаючи на значно більшу кількість жертв серед пішоходів від автотранспорту.

Норман висловлює здивування з приводу реакції деяких служак у своєму листі, стверджуючи, люди ще не повністю усвідомили масштаби двох частин Велоспорт розгляду питань безпеки і оголосив. Ці обіцянки виглядають як закони більш небезпечна їзда на велосипеді, і більш широко в безпеці циклу.

"Вони тільки що подивився першу частину і думала, - Ах, це швидка реакція на Кім Бріггс ситуації, а не думати, насправді ми розуміємо, що є юридичне питання, ми повинні розібратися", - говорить він.

Норман дуже хоче подивитися на докази до прийняття будь-яких зобов'язань з приводу огляду, неодноразово відмовляючись бути звернено на питання з автономного розвитку та обміну автомобілів, в майбутньому зростання Велоспорт.

Він також не виключив, обов'язковий шолом або привіт-vis правила для велосипедистів, вони повинні прийти в огляді, але підкреслює, що це буде повністю керуватися доказами.

“Очевидно, що будуть деякі люди, які відчувають себе дуже сильно, що повинно бути привіт-vis, і там буде багато людей, які думають, що дуже сильно в іншу сторону. Це буде те ж саме із шоломами. Література за ризик цілком розвиненого, мені не треба вам сказати". Новий закон Велоспорт не зробити дороги безпечнішими і може відкласти законів, які могли б | Пітер Уолкер Детальніше

Незважаючи на лист, Норман каже, що він не повинен вірити, велосипедисти порушують закон більше, ніж інших учасників дорожнього руху, і звертає особливу увагу на роль інфраструктури в цьому – на перехрестях без попереднього стоп-зон для велосипедистів, він говорить, можна стверджувати, що стимул для гонщиків, щоб вважати стрибки вогні, щоб тримати попереду рух.

З точки зору його власного Велоспорт, хлопець Торі велосипедист Борис Джонсон, Норман каже, що не боїться на велосипеді де-небудь у Лондоні, – визнає він майже насолоджуючись куточок Гайд-парку – і щасливий ділити дорогу з автотранспорту.

"Я не знаю, якщо є докази про [людей] занадто страшно циклу", - говорить він. "Я дуже поганий приклад, тому що я займаюся цим все життя." Мова про те, як зробити недосвідчених молодих або літніх людей на мотоциклах і велосипедах, не таких, як він, - додає він.

Норман каже, їзда на велосипеді і прогулянки "в центрі" консерватизму. “Я вважаю, що їзда на велосипеді, прогулянки дуже важливі, і я думаю, що ми, як уряд, повинні підтримувати його. І ми підтримуємо це багато".

Норман не виключає обов'язкової каски і привіт-vis куртки для велосипедистів, але підкреслює, що це буде керуватися доказами. Фото: Леон Ніл/АФП/Getty зображення

Він говорить про політику, їзда на велосипеді з точки зору соціальної справедливості, зазначивши, що Велоспорт у Великобританії незрівнянно займалися чоловіки, а ті, що з низьким доходом можна покласти, що ніде зберігати велосипед.

"Я не думаю, що вид транспорту, який має нахил у будь-який конкретний спосіб є задоволення потреб суспільства в цілому", - говорить він.

З точки зору політика, що важливіше, він відчуває, приймає велосипедного та пішохідного інвестиційної стратегії "наступний рівень". Кріс Бордман: їзда на велосипеді на дорогах Великобританії відчуває себе дуже небезпечно для мене Детальніше

ЦТД ставить юридичне зобов'язання на уряд вкладати гроші в Велоспорт і піші положення в Англії. Поки Норман вважає, що робота уряду повинна бути нейтральною між учасниками дорожнього руху, він не виключив втручання, щоб підштовхнути місцеву владу до disincentivise водіння. Це де ЦТД вступить в гру.

Він сказав: "дуже цікаве питання прийде, коли ми почнемо процес просто підштовхуючи місцева влада та інші підприємства, щоб запитати їх: - ви, як того вимагає закон, побудований на велосипеді і ходьба у вашій інфраструктурі?' Це дуже важливо".

Багато хто стверджує Національні стандарти дизайну допоможуть місцеві влади поліпшити інфраструктуру циклу. Він, здається, згоден. “Якщо ви подивитеся на міжнародні прецеденти, доказів абсолютно ясно, що це може зробити величезну різницю. Я не здивуюся, якщо ми побачимо велике, що поставили в консультації на велосипеді і ми хочемо взяти його на, що, я не буду випереджати, але я думаю, що це дуже цікава ідея."


banner14

Категория: Красота