Садик Хан повинні робити більше для вирішення проблеми забруднення повітря в Лондоні, кажуть експерти в області охорони здоров'я


Опубликованно 20.10.2017 00:58

Садик Хан повинні робити більше для вирішення проблеми забруднення повітря в Лондоні, кажуть експерти в області охорони здоров'я

Мер Лондона садок Хан закликає робити більше для вирішення кризи забруднення повітря в столиці провідних фахівців охорони здоров'я та науковців.

У новій доповіді, опублікованій у вівторок, група, включаючи голову ДСЗ сер Малколм Грант зазначив мер повинен йти далі, щоб скоротити використання автомобіля в столиці та використовувати нові технології, щоб створити систему, засновану навколо "громадського транспорту, пішохідного і велосипедного руху".

Ці висновки були зроблені на тлі наростаючих ознак загрози для здоров'я, викликаних кризою забруднення повітря у Великобританії. Минулого тижня з'ясувалося, що а також незаконні рівнів забруднення NО2, кожна людина в столиці дихання повітря, що перевищує норм для небезпечних РМ2.5 частинок.

Масштаб ситуації була підкреслена на цьому тижні, коли депутати від чотирьох комітетів громад вирішила відновити свої "супер розслідуванні" токсичних Великобританії повітря, попередивши, що наслідки для здоров'я стає все більш серйозною.

Почавши розслідування, Ліліан Грінвуд, депутат, голова комісії з транспорту, сказав: "реальні зміни можливі, якщо уряд веде з фронту для координації ефективного реагування на один з найбільших проблем нашого часу".

Хан пропонує цілий ряд планів щодо вирішення проблем забруднення від дизельних автомобілів у столиці. Перший етап, новий Т-зарядки, яка дозволить заряджати старих, забруднюючих атмосферне повітря транспортних засобів, що в'їжджають в центр Лондона, починається пізніше в цьому місяці.

У наступному році, впровадження зона Ультра низьким рівнем викидів (ULEZ) починається, що дозволить ввести додаткову плату на самих чистих транспортних засобів.

Але у звіті комісії про майбутнє лондонського доріг і вулиць, на замовлення центру Лондона аналітичний центр, він сказав, що повинен йти далі.

Це говорить про низьку зоні викидів повинні бути використані для виявлення найбільш брудних коштів та запропонувати їм "жетони мобільності", щоб витрачати на громадський транспорт чи інші зелені альтернативи в обмін на свої транспортні засоби з дороги.

Він також передбачає: Припинення субсидування житлових паркувальних дозволів та запровадження стимулів, включаючи громадський транспорт, кредити, для жителів відмовитися від своїх існуючих дозволів Розширення платіжних систем, таких як смарт-карту Oyster, щоб включати в себе нові зеленішою послуг, таких як автомобільні клуби, Прокат велосипедів, таксі та таксі Заміна існуючого платного в'їзду з пан-Лондон, передоплата схема розумного ціноутворення учасників дорожнього руху, в якому відображені екологічні наслідки подорожей

Зелений груп і чисті борці з повітря вітали планів мера по боротьбі з забрудненням повітря, але погодьтеся, він повинен йти далі.

Рози Роджерс, Грінпіс у Великобританії старший чисте повітря служака, сказав, що звіт був "абсолютно правильно дзвонити на Лондонський мер сміливо перебудови транспортної системи столиці".

"Боротьба з забрудненням повітря кризою, яка загрожує здоров'ю багатьох лондонців, особливо дітей, зажадає далекосяжні і амбітні стратегії", - сказала вона, додавши, що мер "вже зробили деякі кроки ... але багато чого ще належить зробити".

"З дизелем будучи однією з основних причин незаконного забруднення повітря, Садик-хана плану повинна включати жорсткі заходи на всіх дизельних машинах, старою і новою, якщо вона хоче досягти успіху."

Прес-секретар "клаентэс" Симон Алкок заявив: “мер показав керівництво за якістю повітря, так як він прийшов в офіс, з пропонованим розширенням ULEZ, наприклад, але він може і повинен піти значно далі.

“Існує цілий спектр технологій, які можуть бути використані, щоб допомогти людям переїхати в більш екологічного транспорту і зменшити кількість автомобілів на вулицях Лондона. Уряд Великобританії, яке не вдалося по боротьбі з незаконним рівні забруднення по всій Великобританії, повинні працювати з мером, щоб прискорити ці політики – не стримує його".

Партія "зелених" звинуватила хана шкоди для його планів якості повітря, просуваючи свої пропозиції на Сильвертоне тунель, пропонований величезної нової міської автомагістралі в східному Лондоні.

Керолайн Рассел, член партії зелених Лондонської Асамблеї, говорить, що, хоча "бачення хана для здорового вулиць" був "дуже обнадійливі" була підірвана пропозиції для нового автомобільного тунелю.

"З незрозумілих причин наполягає на гігантський автомобільний тунель, який буде болото, що вже є одним з найбільш забруднених районів столиці з ще більшою машини, він загрожує підірвати його перспективне бачення для пішохідного і велосипедного руху."


banner14

Категория: Красота